Wytrzymaj jeszcze kilka dni! - Zapowiadam powrót! :)

środa, 1 października 2014

Witajcie Kochani! 
Wiem, że nie było mnie na blogu przez bardzo długi czas i wy też o tym wiecie. Po prostu wraz z początkiem roku szkolnego mam na głowie więcej obowiązków niż wcześniej, w dodatku jeszcze nie wdrożyłam się w 100% w rytm szkolny i czasami zaczyna mi brakować czasu na niektóre czynności. Jednak z początkiem nowego miesiąca postanowiłam wziąć się kolejny raz za większą niż do tej pory organizację czasu. Mam nadzieję, że mi się to uda tym razem. Jednak wracając do bloga i do tego, że nic przez ten miesiąc nie dodawałam, to miałam też mały kryzys blogowy, ale już wracam do pisania na bieżąco! Potrzebuję jeszcze tylko kilku dni na ogarnięcie wyglądu bloga i kilku spraw odnośnie mojego pisania tutaj. Proszę was dlatego o jeszcze kilkudniową cierpliwość, a moje blogowanie powróci do normy. Przepraszam was za to, że opuściłam was na tak długi czas, mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie. W kilku najbliższych postach będę starała się pokazać bądź opisać wam to co się działo podczas mojej nie obecności u mnie. 

A co u was słychać? Tęskniliście? Brakowało wam chociaż trochę moich postów?

Buziaki, Dominika! ♥

6 komentarzy:

  1. witaj na nowo;)

    ______________
    a u mnie?
    must have w butach i torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się. <3 Witaj znów. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też wracam <3 świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na powrót i życzę powodzenia w organizacji czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo podoba mi się to zdjęcie!
    Ks. Natalia :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia