Wróciłam! I już zostaję! :)

niedziela, 26 października 2014

Cześć kochani!
Przepraszam was za to, że w ostatnim czasie na blogu nie pojawiały się posty albo pojawiały się tylko zaplanowane, ale byłam wtedy w Niemczech na 100-leciu Ruchu Szensztackiego. Było rewelacyjnie! Bardzo się cieszę, że mimo wielu różnych przygód związanych z przygotowaniami do wyjazdu, udało mi się tam być, w miejscu gdzie powstał Szensztat i świętować w nim nowe stulecie. :)

"Wróciłam i już zostaję" nie tyczy się tylko mojego powrotu do domu, ale także tego, że zostaję przy blogowaniu. Tak, miałam w ostatnim czasie dość spory kryzys blogowy, co pewnie każdy z was zauważył. Jednak zrozumiałam jakiś czas temu, że brakuje mi takiego kontaktu z wami - czytelnikami jaki miałam wcześniej. I, że brakuje mi takiego blogowania jak dawniej, czyli częstych, regularnych postów, większego kontaktu z innymi blogami. Nie wiem jak ja połączę swoje blogowanie w takim stopniu jakbym chciała ze wszystkimi obowiązkami, których w tym roku mam trochę, na szczęście sporo ich jest bardzo przyjemna, co dodaje mi skrzydeł. ;) Mam nadzieję, że gdy nadrobię już wszystkie zaległości w szkole z czasu wyjazdu to będę mogła sobie więcej czasu spędzać na bloggerze. ;) 

Jakie plany macie na dzisiejszy dzień? Ja zaraz biorę się trochę za lekcje, a później jadę do babci. Mam nadzieję, że może pogoda się trochę poprawi, bo jak na ten moment to nie jest ona zbyt przyjemna...

A teraz zostawiam wam małą ilość zdjęć z Szensztat. Więcej moich zdjęć możecie zobaczyć tutaj -> klik.

Miłego dnia! ♥

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że już jesteś, fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing pics: LOVE it!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że jesteś :)
    http://sloik-dzemu.blogspot.com/ może wspólna obserwacja? jeśli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu a ja zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i super ze zostajesz! kryzysy sie zdarzaja, wazne by je pokonywac

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie osobiscie to zbyt religijny wyjazd :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia