Wielkie skakanie w małych Barwicach 2014!

sobota, 11 października 2014

Witam wszystkich!
Niestety znów po dłuższej przerwie.. Myślałam, że ten post pojawi się w zeszły weekend, jednak przez brak czasu nie miałam jak go dodać, a w tygodniu też nie miałam za dużo czasu wolnego.

Tak jak pisałam w poprzednim poście, który pojawił się w ubiegły piątek odbył się u nas w Barwicach IX ogólnopolski halowy konkurs skoku wzwyż, podczas którego było bardzo wiele pozytywnych emocji. I bardzo wysokich, nawet rekordowych skoków! :) Konkurs wygrał Maciej Lepiato z wynikiem 218 cm, czyli - nawet w takiej małej miejscowości jak Barwice można skakać na bardzo wysokim poziomie. Jeżeli ktoś chce się więcej dowiedzieć o tym konkursie to odsyłam was do artykułu na stronie naszej gminy: tutaj *klik*. Ja chcę wam pokazać dziś te zawody swoim okiem, tzn. pokazać wam jak najwięcej zdjęć. Byłam wolontariuszką na tych zawodach, więc byłam cały blisko tego co się podczas nich działo. :) A więc zapraszam do oglądania zdjęć! ;) Na początek kilka zdjęć z zawodów od nas ze szkoły.

A teraz zapraszam was do oglądania zdjęć z konkursu głównego. :)

A teraz trochę reszta zdjęć z tego dnia. W tym także trochę zdjęć z moim udziałem. ;)
Łukasz Mamczarz
Agnieszka Bukowczyk
 Dariusz Bednarski
Małgorzata Abramiuk
Wojciech Theiner,  Maciej Kiendzierski, Konrad Owczarek, 
Bo trochę humoru zawsze musi być :D - Maciej Lepiato, Bartek Osuch
Nikogo humor nie opuszczał :D 

I tak oto kończę już ten post. Mam nadzieję, że chociaż nieliczni dotarli do ostatnich zdjęć.
Jakie są wasze wrażenia?

Pozdrawiam, 
Dominika! ♥

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny konkurs ;) fajnie jest być wolontariuszem ? :)

    Obserwuję od dawna ♥♥ zapraszam na nowy post :)
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/2014/10/annabelle.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie. W szczególności podczas takich wydarzeń. Będąc osobą, która jest blisko konkursu, blisko zawodników jest o wiele lepiej, niż na trybunach. Możesz wtedy zawsze porozmawiać z zawodnikami i lepiej ich poznać :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Ja w moim byłym już gimnazjum też miałam taki konkurs, ale tylko wśród uczniów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to widzę, że się działo. :D
    U mnie jeszcze takiego konkursu niestety nie było, a szkoda. :c
    Zapraszam do nas: http://above-possibilities.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://d-amns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ale super, tez jestem wolontariuszem:) Od niedawna:)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale oni wszyscy wysocy xd
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna uroczystość!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem wolontariuszem ;) Tam musiało być świetnie :)
    Fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia