Trochę informacji! + Nowy wygląd.

środa, 15 października 2014

Heeej! ♥
Kochani czytelnicy, w dzisiejszym poście mam dla was kilka informacji na temat tego co będzie się działo na blogu przez najbliższe dni.
Po pierwsze, przez najbliższe kilka dni najprawdopodobniej nie będę miała dostępu do komputera i internetu, więc postanowiłam zaplanować kilka postów, abyście mieli co czytać przez najbliższy czas. Możliwe jednak, że w tym czasie będę dodawała coś na instagrama, więc jeżeli ktoś chce być ze mną na bieżąco to zapraszam tu -> klik.
Po drugie, posty z serii "Cytatowe inspiracje" będą się pojawiały nie w środy, a w poniedziałki. Myślę, że tak będzie lepiej, bo w tygodniu mam zazwyczaj mniej wolnego czasu, aby więcej czasu poświęcić serii tych postów.
Po trzecie, jak możecie zauważyć, zmieniłam wygląd na blogu. Obecny zdecydowanie bardziej podoba mi się od poprzedniego. Moim zdaniem jest on bardziej klasyczny, ładniejszy. A wam jak się on podoba? Który oceniacie lepiej nowy czy stary wygląd? ;)



Pozdrawiam! <3

6 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia