Ognisko + co u mnie?

poniedziałek, 13 października 2014

Cześć wszystkim!
Jak ten czas szybko leci.. Dopiero rozpoczynał się wrzesień a tu już prawie połowa października za nami. Praktycznie przez cały ten czas miałam bardzo wolnego czasu. Nawet weekendy spędzałam poza domem. Dopiero ten weekend spędziłam w domu i chociaż trochę mogłam odpocząć. W dodatku dziś w szkole mam dość luźny dzień, więc z pozytywnym nastawieniem spędzałam weekend. Co prawda nie zaczęłam, go najlepiej, bo jednej nie udało mi sie załatwić, jednak dziś z od samego rana muszę załatwić. Oby z pozytywnym skutkiem. 

Te osoby, które śledzą mnie na instagramie to wiedzą że w piątek byłam na ognisku, na które dałam się jednak namówić po długich namowach znajomych. I w sumie to dobrze, że na nie poszłam, bo dobrze się bawiłam. I nie najlepiej zaczęte piątkowe popołudnie zamieniłam na bardzo udany wieczór. ;)


A co u was? Jak wam weekend minął?


Miłego poniedziałku! ;*

3 komentarze:

  1. uwielbiam ogniska! :)
    A weekend u mnie minal bardzo niespokojnie..

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia. :)
    U mnie weekend minął bardzo pozytywnie. Zwłaszcza, że i dziś, i jutro mamy wolne ze szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia