Dziś wieczorem!

piątek, 3 października 2014



Cześć Kochani!
Dziś piszę do was bardzo na szybko, bo za chwilę wychodzę z domu i wrócę dopiero wieczorem. A dlaczego? A dlatego, że dziś w naszym małym miasteczku są ogólnopolskie zawody w skoku wzwyż, podczas którego wystąpią czołowi zawodnicy w tej konkurencji w Polsce, ale i na świecie. O 14:30 odbędzie się konkurs młodzieżowy, w którym udział wezmą osoby od nas ze szkoły w Barwicach, jak i z innych miast naszego województwa, a o 18 będzie już główny konkurs, w którym udział wezmą m.in. Maciej Lepiato, Łukasza Mamczarz, Wojciech Theiner, Piotr Śleboda czy Dariusz Bednarski. Mogę się założyć, że każdy z was zna chociaż jedno bądź dwa nazwiska z tej listy. ;) 

Ten konkurs jest już corocznym wydarzeniem w naszej miejscowości. Nawet w tamtym roku pisałam o tym post >klik<. W tym roku zrobię na blogu lepszy pokaz tego co będzie się działo dzisiejszego dnia. Wyczekujcie w weekend postu z relacją z dzisiejszych skoków. :)
Zdjęcie z dzisiejszego spotkania z zawodnikami, które mieliśmy w czasie lekcji. Nie, nie znajdziecie mnie na nim, bo pełniłam rolę fotografa. ;)

Udanego piątku! ♥

4 komentarze:

  1. w takim razie czekam na relacje:)

    ____________
    a u mnie?
    fashion jesienią

    OdpowiedzUsuń
  2. oo chcialabym takie spotkanie :D Czekam na relacje;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego weekendu :*

    Dodasz komentarz? Będzie mi ogromnie miło ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/10/kilometry.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia