Cytatowe inspiracje #18

poniedziałek, 27 października 2014

Witam, witam! ;)

Niedawno wróciłam ze szkoły po 8 godzinach spędzonych w szkole.. W sumie to nie był taki najgorszy dzień, jednak zawsze mogłoby być lepiej. Dziś czeka mnie bardzo dużo nauki na jutro, więc zaraz zabieram się za historię, angielski i niemiecki - ach.. Ale nie o szkole tu dziś, tylko o kolejnym poście z serii "Cytatowe inspiracje". Dziś pojawia się już albo i dopiero 18 post z tej serii. Miłego czytania!

Mnie osobiście najbardziej podoba się ten ostatni. Niesie on w 100% samą prawdę, zgadzacie się ze mną? Który cytat jest waszym ulubionym z tych, które są zawarte w tym poście? ;)

Buziaki! ;*

6 komentarzy:

  1. świetne cytaty ;3

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa ostatnie cytaty są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/october.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle-świetne. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    u mnie konkurs, zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia