Bo w oczach tkwi siła duszy.

czwartek, 30 października 2014

Hej hej!
Czy zastanawialiście się kiedykolwiek nad tym po czym można rozpoznać prawdziwą radość w innym człowieku? Pewnie wiele osób powiedziałoby, że po uśmiechu bądź po tym, że dana osoba otacza się dużą liczbą przyjaciół. A wcale to nie jest prawda. Są osoby, które mimo tego, że mają wielu znajomych, chodzą cały czas uśmiechnięci, to tak naprawdę mają smutek w oczach. Skąd to wiem? To widać, kiedyś może tego aż tak nie zauważałam, jednak przez zmiany jakie w ostatnim czasie u mnie zaszły zaczęłam bardziej zauważać takie rzeczy, najprawdopodobniej musiałam kilku takich rzeczy doświadczyć osobiście, no ale to jest nieistotne. Jednak istnieją też takie osoby, które mimo tego, że na pozór wydają się nam czasami smutne czy samotne. Jednak czasami takie osoby są tak naprawdę bardziej szczęśliwe, bardziej radosne niż osoby, które tylko taki stan udają przed znajomymi.
Często możemy mieć o ludziach błędne zdanie. Ile razy pomyśleliście widząc na przykład na przystanku uśmiechniętą, że u niej jest wszystko w porządku, że jest szczęśliwa? Czy zastanawialiście się nad tym, że tak może nie być, że ta osoba może mieć tak naprawdę jakieś problemy ze zdrowiem bądź problemy w domu?

Tak naprawdę, należy spojrzeć chociaż przez chwilę innemu człowiekowi w oczy aby odczytać to co myśli, co czuje. To prawda, że czasami można mieć mylne wrażenie, ale jednak to widać, gdy czyjeś oczy smutne, a czyjeś naprawdę radosne.

A wy jakie macie zdanie na ten temat? 
A teraz idę wyczekiwać już przed telewizorem na jeden z moich ulubionych filmów, który dziś leci na TVP2 o 20:40. Chodzi oczywiście o "Nietykalnych". Mimo tego, że ten film oglądałam wiele razy to i dziś z wielką przyjemnością go obejrzę. Moja nauka z angielskiego będzie musiała poczekać, no cóż... Zaległy sprawdzian napiszę z tego co zapamiętałam z lekcji, jednak wolę obejrzeć ten film niż spędzić wieczór z angielskim. Odrobina relaksu każdemu się przyda. ;) 

Miłego wieczoru! ♥

8 komentarzy:

  1. oczy potrafią wiele "powiedzieć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zgadzam się z tym! ;) No i dodam, że świetnie ci w kitce! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, tak znam takie osoby, które udają...

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczy potrafią wiele "powiedzieć" i nie ukryją kłamstwa, smutku... Nieważne jak szeroko śmiałyby się usta. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)

    http://kiskawikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie nalezę do osoby z maskami. Nie ukazuje uczuć tych co mam w środku.
    Myślę podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz sliczny usmiech :)

    joannaruminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia