Coś innego niż szkoła -

poniedziałek, 1 września 2014

powrót z FM i...
 Ko-ko ♥
Cześć Kochani!
Jak ja dawno tu nic nie pisałam. I powiem wam, że bardzo mi tego brakowało. Muszę wam przyznać, że podczas Festiwalu bawiłam się bardzo dobrze. Mimo tego, że były podczas niego mniej lub bardziej przykre sytuacje, jednak myślę, że zostawiłam te wszystkie smutki w Świdrze i staram się o nich nie myśleć, chociaż to co się wydarzyło to się wydarzyło i czasu się już nie cofnie. Jednak wolę powracać tylko do tych dobrych chwil z Festiwalu Młodzieży i to właśnie tylko o nich pamiętać. Jestem pewna, że zapamiętam tegoroczny FM na 100% i to nie dlatego, że jechałam na niego po raz pierwszy (chociaż to też), ale przez naszą podróż, czyli psujący się autobus i nasz 7-8 godzinny postój na stacji oraz 18 godzinną podróż w jedna stronę. Ach.. niby takie rzeczy, a sprawiały nam tyle śmiechu w pewnych momentach. ;) Jednak o swoich refleksjach, wspomnieniach z tych kilku ostatnich dni wakacji napiszę w innym poście, gdy będę dodawała więcej zdjęć z FM. A tak się stanie, gdy będę miała zdjęcia od wielu osób, także... cierpliwości! ;)
                                  ... i urodziny! 
Tak, dziś obchodzę swoje urodziny. Co prawda bardziej świętowałam je wczoraj, bo był tort, wyjazd i cała reszta, w dodatku dzisiaj jakoś niespecjalnie się czuję, jednak mam jeszcze trochę czasu aby postawić się do wieczora na nogi. Herbatki, leki, kocyk - tyle mi aktualnie potrzeba, abym poczuła się troszkę lepiej przed dzisiejszym wieczorem, co prawda pogoda mi w tym nie pomaga, jednak bardzo też nie utrudnia (na całe szczęście). Wolałam obchodzić te urodziny wczoraj, bo od dziś wracam - po raz kolejny - do swojego postanowienia "Nie będziesz jadła słodyczy". Jednak teraz mam to nawet zapisane w DPD i mam zdecydowanie większą motywację niż wcześniej. W dodatku teraz, gdy jakieś choróbsko mnie dopada i nie mogę nic praktycznie przełykać, to ten ból na pewno mi w tym pomaga teraz. No ale nie o tym.. Wracając do tematu, to już na Festiwalu dostałam kilka prezentów, za co jeszcze raz bardzo dziękuję! Dziękuję też za wszystkie życzenia i miłe słowa.


Jak mówi tytuł postu, dziś nic nie będę opisywała o szkole. Mam nadzieję, że nie macie najgorszego planu lekcji na jutro i na kolejne dni.
I życzę wam udanego dnia! ♥

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Widzę, że wyjazd się udał. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego ;*

    Obserwuję ♥ zapraszam na nowy post ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę jestem pierwsza :D ;* Mmm..ale super tort mam nadzieję,że zostawiłaś mi go trochę ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki sliczny tort ! <3
    Spoznione, ale szczere : 100 lat ! ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. choć spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/09/tshirt-z-lovelyshoesnet.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia