Wyjeżdżam ♥

wtorek, 26 sierpnia 2014

Cześć Kochani!
O tej godzinie to ja już powinnam spać, i chociaż trochę dziś się wyspać, bo będzie to chyba ostatnia noc, podczas której są jakiekolwiek szanse na wyspanie się. Muszę dość wcześnie, ale jeszcze mam tyle rzeczy do zrobienia przed wyjazdem na FM, że głowa mała.. A i tak jeszcze jednej sprawy nie załatwiłam w ogóle, no cóż - jestem strasznie niezorganizowana ostatnio. I czasami nie wiem w co ręce włożyć, więc nie robię wtedy nic... No ale cóż. Nie o tym tu dziś. :)

Jak mówi tytuł posta, dziś wyjeżdżam. Ci co czytają mnie na bieżąco, to wiedzą, że jadę na Festiwal Młodzieży Szensztackiej do Świdra (Otwocka) pod Warszawę. Bardzo się cieszę, że to już dziś, bo długo na ten wyjazd czekałam. Co prawda, jakiś czas temu wyobrażałam sobie ten wyjazd nieco inaczej, jednak bardzo się cieszę, że jadę tam z takim nastawieniem jakie mam, bo jest ono jeszcze lepsze niż wcześniej.
Wyjazd z Koszalina mamy dopiero pod wieczór, jednak wcześniej mamy Mszę w Sanktuarium, a później integracyjne ognisko - oby tylko pogoda nam dopisała. Z rana muszę pozałatwiać jeszcze rzeczy odnośnie pewnej pocztówki, której nie udało mi się ogarnąć wczoraj. Jednak coś w te wakacje musi być organizowane na ostatnią chwilę jak to zazwyczaj u mnie jest.. Miało się to zmienić, powoli się zmienia. Przecież wszystko trzeba robić małymi kroczkami, prawda? ;)

Źródło - klik
Zdjęcie z rekolekcji
I z mojej strony to teraz wszystko. Idę w końcu napisać to co miałam napisać już ponad 2 tygodnie temu, a jeszcze tego nie zrobiłam.. Wracam w sobotę bądź w niedzielę. Jednak nie wiem kiedy napiszę tutaj coś na bieżąco po powrocie, bo mama planuje mi jakąś niespodziankę po moim powrocie, jednak co to będzie to nie wiem, mogę się tylko domyślać. Postaram się jednak napisać coś w niedzielę bądź w poniedziałek (o ile będę miała chociaż chwilę odpoczynku, bo już coś czuję, że to będzie zabiegany dzień). W międzyczasie pojawią się 2 posty, które mam już zaplanowane, więc wyczekujcie ich na dniach.



Życzę wam udanego ostatniego tygodnia wakacji. Korzystajcie z niego najbardziej jak tylko się da. Ja na pewno będę to robić w najbliższych dniach, z najlepszymi, w wspaniałym miejscu, do którego chce się powracać jak najczęściej.
Trzymajcie się, do napisania! ♥

5 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia