Wszystko i nic, czyli lifestylowy post

niedziela, 17 sierpnia 2014

Cześć Kochani!
Wiem, że nie było mnie tutaj przez kilka dni, ale nie miałam trochę czasu, ale też trochę ochoty na siedzenie przed komputerem.Ostatnio trochę nie najlepiej się czuję, więc nic dziwnego, że nie mam ochoty na spędzanie czasu przed laptopem, zdecydowanie wolę poleżeć pod kocem oglądając jakiś film na tablecie bądź lekkoatletykę w telewizji lub spędzić wieczór z książką i z gorącą herbatą. ;) Co do filmów to obejrzałam ich dość sporo jak na mnie w ostatnim czasie, jednego mam nawet przygotowaną recenzję, więc niedługo pojawi się ona na blogu. Mam nadzieję, że recenzja tego filmu zachęci was do jego obejrzenia, ale to dopiero za kilka dni. ;)


A jak tam wasze wakacje? Wyjeżdżaliście gdzieś na długi weekend? Ja w piątek byłam w Koszalinie na Górze Chełmskiej na pikniku rodzin. Spędziłam tam naprawdę wspaniały dzień mimo niesprzyjającej pogody i mimo tego, że przeziębiłam się trochę po tym dniu, ale tak najwyraźniej musi być. ;) Mam teraz kilka dni aby wyleczyć się do Festiwalu, do którego już bliżej niż dalej *.*

Miłego i (oby) słonecznego dnia! ♥

7 komentarzy:

  1. Też ostatnio dużo filmów oglądam.
    Co do weekendu to aktualnie pakuję się na wyjazd. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to za festiwal?:) sliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  3. DLaczego nie prowadzisz już instagrama? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądam głównie sport. Skończyły się Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce, zaczął się Memoriał Wagnera w siatkówce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. :) Ja na długi weekend wybrałam się do Sandomierza. Wspaniałe miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja czekam na recenzję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, nie mogę doczekać się na recenzję :>

    http://yuxu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia