Nowa fryzura!

wtorek, 12 sierpnia 2014

Hej! ♥
Dziś wpadam tu tylko na chwilkę, bo chciałabym was o czymś poinformować. Wczoraj nie miałam na to czasu, jednak dziś mimo tego, że z czasem też cieżko to muszę już to zrobić i napisać wam o mojej małej a może i dla niektórych dużej metamorfozie. Po tytule możecie się domyślać, że zmieniłam fryzurę. Ja, która mówiłam przez długi okres czasu, że podetnę tylko zniszczone końcówki, obcięłam włosy o wiele więcej niż było w planach z początku wakacji. Niektóre osoby, które mnie spotkały już w krótszych włosach mówiły, że aż tyle by swoich włosów nie skróciły, no cóż.. Ja jednak postawiłam wczoraj trochę na radykalne zmiany, które zaczęły się właśnie dość sporym obcięciem włosów. Jesteście ciekawi efektów? No więc zacznijmy odliczanie:
3...
2...
1...
i
Wiem, że zdjęcie nie jest dobrej jakości, jednak robione było na szybko i przy sztucznym świetle. Jeżeli jutro nie wypadnie mi żaden nieplanowany do końca wyjazd to jutro być może będę miała jakieś nowe zdjęcia, więc wtedy będą one lepszej jakości, bo nie na szybkiego w dodatku robione w domu.
Jak podoba wam się moja zmiana? Dla porównania niżej wstawię wam zdjęcie do porównania w długich i krótszych włosach. Piszcie mi w komentarzach co sądzicie o mojej nowej fryzurze. ;)

I na koniec jeszcze wczorajsze zdjęcie z mojego photobloga. ;)

Do napisania! ♥

10 komentarzy:

  1. ładnie;)

    ps. a u mnie?
    modnie, kobieco i ? bajeczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ci w krótkich włosach :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ci w takich. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo ścięłaś, ale ładnie Ci w takich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, ścięłaś sporo, ale naprawdę ładnie Ci w takiej fryzurze! Ja z takich, jakie miałaś wcześniej ścięłam na takie, które mam teraz - totalnie krótkie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie CI w tej fryzurze :O Ale ja bym nie ścięła tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się lepiej podobasz w krótkich włosach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz po ścięciu :)
    Ja muszę podciąć końcówki, ale raczej nie odważę się na nic więcej :D


    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia