"Niebo istnieje... naprawdę" - recenzja filmu

środa, 20 sierpnia 2014

Witajcie! ♥
Dziś przychodzę zamiast cytatowych inspiracji do was z recenzją filmu "Niebo istnieje... naprawdę". Myślę, że to będzie dobra odmiana od cotygodniowych środowych inspiracji. A post, który powinien pojawić się dziś pojawi się jutro. :) A teraz przejdźmy już to tematu:


"Mały chłopiec opowiada swoim rodzicom, jak podczas operacji opuścił ciało i odwiedził niebo." 





Gatunek: Dramat
Produkcja: USA
Premiera: 16 kwietnia 2014 (Polska i świat)
Reżyseria: Randall Wallace
Scenariusz: Chris ParkerRandall Wallace


O filmie:
Zrealizowany na podstawie bestsellerowej powieści film „Niebo istnieje… naprawdę” opowiada prawdziwą historię, która stała się inspiracją dla milionów ludzi na całym świcie. To historia chłopca, który będąc na granicy życia i śmierci doświadczył bliskości Boga oraz tych, którzy już odeszli. To również opowieść o szukaniu przez ojca odwagi, aby uwierzyć w świadectwo chłopca i podzielić się z innymi tą dobrą nowiną.  
W 2010 roku historią Coltona Burpo żyła niemalże cała Ameryka. Na rynku pojawiła się najpierw książka nieznanych autorów, która rekomendowana sobie nawzajem przez czytelników trafiła w końcu na pierwsze miejsce listy bestsellerów New York Timesa. Co sprawiło, że napisana przez Todda Burpo i Lynn Vincent opowieść przetłumaczona została na 35 języków i sprzedała się w milionach egzemplarzy na całym świecie, dając początek licznym dyskusjom na temat natury życia, śmierci, wiary i wieczności.  Prawdopodobnie prawdziwość i szczerość opowieści, w której małemu chłopcu dane jest doświadczyć rzeczy dla przeciętnego człowieka niewyobrażalnych oraz postawa rodziców, szczególnie Todda Burpo - ojca, w obliczu wątpliwości związanych z wiarą i podejścia do zjawisk, których nie da się zbadać „szkiełkiem i okiem”. To właśnie doświadczenie Todda – od postawy zwątpienia i niewiary po odwagę stawienia czoła własnym rozterkom oraz osobom kwestionującym prawdziwość przeżyć Coltona –  zaintrygowało twórców filmu, którzy postanowili dokonać filmowej adaptacji książki. Dostrzegli w niej historię, w której prawie każdy może znaleźć lustrzane odbicie swoich własnych przemyśleń na temat życia, jego sensu, śmierci i wieczności, znajdując przy tym odwagę do stawiania pytań i szukania odpowiedzi.
Źródło: multikino.pl

Moje odczucia po filmie:
Film ten wywarł na mnie ogromne emocje, cała historia tego chłopca i całej jego rodziny wywołała u mnie dużo emocji, oczywiście pozytywnych! Zdecydowanie polecam wszystkim ten film! Jednak wiem, że do niektórych taka tematyka filmów (czyt. związana z kościołem, wiarą itd.) może w ogóle nie trafić. Jednak kto wie, może ten film zmieni światopogląd niektórych osób. Ja zdecydowanie nie raz ani nie dwa do niego powrócę, bo jest to jeden z najlepszych filmów, które ostatnio obejrzałam. Teraz mam dla was kilka kadrów z tego filmu. Miłego oglądania. ;)

Moja ocena:
10/10

A Wy oglądaliście ten film? Jak wam się podobał? Na ile go oceniacie? ;) 

Linki do filmu z napisami online: 

15 komentarzy:

  1. nie oglądałam jeszcze ale jak będę miała wolny wieczór to z pewnością to zrobię, lubię tego rodzaju filmy:)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę obejrzeć! ;)
    Zachęciłaś mnie. Nie wiedziałam nawet o istnieniu tego filmu!

    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę to oglądnąć!!!
    btw mogłabym Cię poprosić o poklikanie w linki lub banner sheinside na moim blogu? Byłabym wdzięczna, ponieważ mam szansę zacząć z nimi współpracę co jest moim marzeniem :( odwdzięczę się jeśli chcesz :)
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,opis mnie bardzo zaciekawił.Ogólnie interesują mnie filmy związane z religią,wiarą ;) Muszę go koniecznie obejrzeć!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. I już mam co obejrzeć na dzisiejszy wieczór :)

    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że tak szybko zajęłam Ci wieczór tym pilmem ;)

      Usuń
  6. Hello. I like your posts. You look ntresting person and these photos are very lovely! Keep going.
    By the way, wanna follow each other? Let me know then, I follow back all my followers. :)

    http://glowingwish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam, ale słyszałam o nim, muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie do obejrzenia tego filmu!
    Lubie taki rodzaj ekranizacji :P

    http://feminileee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego filmu, ale bardzo mnie zaciekawił :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam baardzo dużo o tym filmie, o książce, z chęcią przeczytam lub obejrzę kiedy tylko nadarzy się taka okazja :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku! Dzięki za linki, nie wiedziałam, ze jest już dostępny w Internecie a bardzo bardzo chciałabym obejrzeć! <3
    Margaret

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia