Motywacja! Wygląd bloga Ani ;)

czwartek, 7 sierpnia 2014

Hej kochani! ♥
Miałam nic dziś nie dodawać, jednak pewna wczorajsza wiadomość i dzisiejsza od pewnej osoby mnie strasznie zmotywowały, więc musiałam się z wami o tym podzielić. ;) Mianowicie, napisała do mnie wczoraj Ania, którą poznałam na rekolekcjach w Sarbinowie i napisała mi, że chciałaby założyć bloga, że po czytanie mojego bloga tak stwierdziła, jednak nie wie czy będzie na tyle systematyczna żeby go prowadzić. Ja jej na to, że jeżeli nie spróbuje to się nie przekona o tym i jeżeli będzie potrzebowała pomocy to niech śmiało do mnie pisze. I tak własnie Ania dzisiaj do mnie napisała, że założyła bloga i abym jej troche pomogła. Oczywiście bez żadnych wątpliwości czy zawachania się zgodziłam i pomogłam Ani przy wyglądzie bloga. Jest on naprawde bardzo klasyczny. 
Co o nim myślicie? Podoba się wam? ;)

Zapraszam na bloga, którego założyła Ania. Wierze, że miło wam się będzie na tego bloga zaglądać:  http://thelostbluepandas.blogspot.com


Udanego wieczoru! <3

11 komentarzy:

  1. podoba mi się;) zawsze coś innego

    ps. a u mnie? FRYZUROWE TRENDY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam zwyczajny wygląd bloga, uważam że taki jest najlepszy :D a Ani życzę powodzenia w blogowaniu ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie.
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że Ania jest fanką Agaty Dziarmagowskiej, lub lub jej piosenkę, tak jak ja ;3 Na pewno do niej zajrzę ;*


    Obserwuję, zapraszam na mój nowy post na NOWYM blog ;3
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, klasyczny wygląd, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pandziee :3,wygląd ładny i przejrzysty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze bylas czyjas inspiracja ; ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd bardzo fajny, prosty, przejrzysty <3 :)

    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, przejrzysty wygląd. Jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczny wygląd jest ładny, sama go mam. Na pewno do niej wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza ta panda w nagłówku ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia