MEMORIES: Rekolekcje ogólnopolskie ♥

piątek, 29 sierpnia 2014

HEJKA!
Mam nadzieję, że korzystacie z tych ostatnich dni wakacji jak najlepiej. W dzisiejszym zaplanowanym poście pokażę wam zdjęcia z rekolekcji ogólnopolskich ze Świdra, na których byłam nieco ponad miesiąc temu. Z częścią dziewczyn widzę się aktualnie na Festiwalu i obstawiam, że spędzam teraz jedne z lepszych chwili tych wakacji, a na pewno lepszych chwil z tego miesiąca. Nie przedłużając tego wstępu zapraszam was do oglądania zdjęć. A ja po powrocie z FM wrócę do zdjęć z tego postu jeszcze na pewno nie raz, ani nie dwa. :)
Na początek kilka naszych grupowych zdjęć, większość z nich z pomnikiem o. Kentenicha ;)

A to akurat z naszego małego pikniku, z którym wiąże się wiele wspomnieć i.. komarów ;)
Zdjęcie z pokoju Ojca ;)

A teraz kilka zdjęć z impulsów i warsztatów.
Ach, ten jednorożec Kingi :3

Oczywiście podczas rekolekcji nie może zabraknąć codziennej Mszy Świętej, codziennej modlitwy w Sanktuarium czy adoracji. Ale był też czas świętowania ;)

I na koniec mam dla was zdjęcie naszej korona RTA, a raczej zdjęcie, które przedstawia nas jako żywą koronę RTA! ♥

Jeżeli ktoś przebrnął przez wszystkie zdjęcia to gratuluję wytrwałości. 

Buziaki! ♥

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    fajnie że się dobrze bawiłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Widać, że wszyscy dobrze się bawiliście i to jest najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie ze przebrnelam przez wszystkie zdjecia, sa super!;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :D
    Widać, że wszyscy zadowoleni ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie najlepsze *.*
    Pozdrawiam i zapraszam od mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia