Korespondencja z Patrycją! ♥

wtorek, 5 sierpnia 2014

Cześć wszystkim!
Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale ostatnio bardzo dużo się dzieje w moim życiu. Wraz z rozpoczęciem się nowego miesiąca zaczęłam wprowadzać więcej zmian i postanowień w swoje życie. Nie da się ukryć, że jest z niektórymi rzeczami ciężko, niektóre już trochę zawaliłam, jednak jedno niepowodzenie nie przekreśla całego postanowienia i trzeba realizować je nadal. Jednak nie o tym ma być dzisiejszy post, bo o tym innym razem, tylko o k o r e s p o n d e n c j i   l i s t o w n e j  z Patrycją z bloga: p-zalewska.blogspot.com, z którą tak lepiej poznałyśmy się na tinyczacie ponad pół roku temu i od razu złapałyśmy świetny kontakt. Jeżeli już dłużej jesteście na moim blogu to wiecie, że Patrycja dodała u mnie już jeden post wcześniej >klik<. Mimo tego, że dzielą nas setki kilometrów to mamy świetny kontakt. Piszemy ze sobą praktycznie codziennie, bardzo dobrze się rozumiemy. Poza rozmowami przez internet, korespondujemy też listownie.
Wymieniłyśmy już ze sobą kilka listów, w których znalazły się także małe prezenty jak np. pocztówki. Mimo tego, że mamy ciągły kontakt przez internet to w listach zawsze znajdą się jakieś nowe tematy. Jednak listy to też wspaniała pamiątka na przyszłość, nie to co archiwum na facebooku. Listy można schować do jakiegoś pudełka bądź szuflady i zostawić na bardzo wiele lat. ;)
W dodatku pisanie listów - mi osobiście sprawia bardzo dużo radości! Poza korespondencją z Patrycją piszę listy na bieżąco jeszcze z kilkoma osobami. Z niektórymi osobami koresponduję już ponad pół roku i wszystkich listów nazbierał mi się już prawie cały karton po butach i będę musiała znaleźć jakieś większe pudełko na listy. ;)

A wy piszecie listy? Albo wysyłacie pocztówki z wakacji? 

Zapraszam na bloga Patrycji wszystkich zainteresowanych tym co Patrycja napisała na swoim blogu o naszej korespondencji - klik. ;)

MIŁEGO DNIA! ♥     

25 komentarzy:

  1. pocztówki oczywiście! to najlepsza zabawa! kto ile zbierze :D
    ciekawy blog :)
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Listów nie wysyłam, ale pocztówki uwielbiam kolekcjonować i wysyłać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również koresponduję z blogerką, świetnie się dogadujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś pisałam listy z przyjaciółką, niestety nie mam już z nią kontaktu.. :(

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówki wysyłam zawsze! :) Taka moja mała tradycja ;) Dla rodziny i znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pisać listy, ale niestety nie za bardzo mam z kim :( Wszystkie bliskie dla mnie osoby mieszkają bardzo blisko i często się z nimi widuje. Listy więc piszę tylko na j.Polskim. Może kiedyś też spotkam jakąś fajną dziewczynę z drugiego końca Polski i razem będziemy korespondować. To naprawdę genialna pamiątka, której można dotknąć, a nie tylko przeczytać w internecie. Z przyjemnością obserwuje :)
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Dopiero zaczynam swoją przygodę w blogosferze, czy ,mogłabyś zajrzeć na mojego bloga i zostawić coś po sobie ? Byłoby mi bardzo miło :)
    http://paulla-polly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam dostać list, niestety nikt mi go do tej pory nie wysłał pomijając pocztówki :C
    obserwuję i zapraszam również do mnie, dopiero zaczynam więc będzie mi miło jak zostawisz jakiś ślad po sobie :3
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za pisaniem listów, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kochana :* !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe pocztówka z napisem lipari i Roma Patrycja dostała od mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisanie listów i pocztówek jest genialne! Obecnie wysyłam pocztówki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wysyłać listy do swoich internetowych znajomych , myślę że to miły gest.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, fajnie, że poza Facebookiem kontaktujecie się również listownie. Uwielbiam pocztówki - kolekcjonuję je! :D Uwielbiam zwłaszcza te, z widokiem miast, cudowne są <3
    Może się wymienimy, co? Jutro jadę do Krakowa, więc mogę zakupić taką krakowską i Ci podesłać, co Ty na to? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że masz taką osobę "od listów" :) Ja z moim przyjacielem też wymieniam korespondencję i to jest wspaniałe uczucie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to mam wiele osób do korespondencji. Patrycja jest jedną z kilkunastu takich osób ;)

      Usuń
  15. Nie pisze listow; ale Ty przekonalas mnie,ze moze to byc calkiem fajne, a nie nuzace, taj jak w szkole ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    Zapraszam: http://gertrama.blogspot.com/2014/08/summer-wishlist.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja piszę listy, ale rzadko. Niestety, ale teraz mało ludzi jest na to chętnych, wolą po prostu wejść na Facebook'a :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, zazdroszczę, że znalazłaś kogoś z kim możesz wymieniać się listami, dzisiaj to już mało popularne,
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny wygląd bloga i ciekawa notka ;)
    Zajrzysz do mnie ? Możesz zaobserwować ;) ( ja się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. listy i pocztówki to zdecydowanie lepsza pamiątka niż rozmowy na facebooku :)
    ja tylko na święta wysyłam kartki!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie masz, zazdroszczę! :) Jeszcze nigdy z nikim tak nie korespondowałam :/

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ja ogółem nie wysyłam listów ;) Ale post świetny :)
    Ja zapraszam do obejrzenia mojego i przyjaciółki pierwszego filmiku na yt. Mile widziany sub i łapka w górę ;
    https://www.youtube.com/watch?v=91QoBAl24OU
    http://czescdomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajnie ! ja nie wysyłam listów prawie wogóle..
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dziecinstwa?

    byłoby mi miło gdybyś odwiedziła mojego bloga chociaż na chwilkę
    pozdrawiam ♥nakioo.blog -klik♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam pisać listy i piszę je często :)

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia