Czas tak szybko ucieka.

niedziela, 10 sierpnia 2014

Hei, Hi, Hello! 
Muszę wam powiedzieć, że ten czas szybko płynie, zbyt szybko.. Pamiętam jak niedawno wychodziłam zadowolona ze szkoły ze świadectwem pełna uśmiechu i radości, że w końcu zaczyna się czas, na który czekałam już od bardzo dawna, a teraz? Teraz już ponad tydzień sierpnia za nami, już coraz bliżej FM (którego nie mogę się doczekać *.*) a później zaraz po powrocie już szkoła. Co prawda czekam już na wyjazd w to wspaniałe miejsce i cieszę się, że z jednej strony ten czas tak szybko mija, jednak z drugiej strony czas do mojego wyjazdu mógłby chociaż odrobinę wolniej zacząć uciekać. ;) 
Co za paradoks.. Chcieć wakacji, ale jednak czekać na ich zakończenie, nie uważacie? No cóż, w ostatnim czasie mam jeszcze więcej takich paradoksów w swoim życiu.. Coraz więcej rzeczy, myśli czy gestów, które są ze sobą sprzeczne. Jednak nie będę tego tutaj opisywać, bo nie jest to czas na moje takie rozmyślenia. 
Nawiązując także do tytułu tego posta to wczorajsze popołudnie i wieczór minął mi w takim tempie, że dawno tak szybko to mi dzień nie zleciał. Wszystko to przez wczorajsze rowery z Magdą z wieloma przygodami, które nie były nam straszne. Takich przygód jak wczoraj to bardzo dawno nie miałyśmy. Mimo pogody, a raczej w pewnym momencie naszej podróży jej totalnego braku i jazdy na rowerze tylko z jednym pedałem przez prawie 10 km to naprawdę wyczyn jakich mało w ostatnim czasie. O szczegóły jazdy z jednym pedałem lepiej nie pytajcie, bo tylko ja jestem taka udana. :D

A co u was? Jak wasze wakacje? Chcielibyście aby ten czas leciał trochę wolniej niż obecnie? ;)

MIŁEGO DNIA! ♥

I zdj
- jakieś selfie u babci
II zdj - jedno z nielicznych, na których wyglądamy z Natalką z tamtego tygodnia :3

6 komentarzy:

  1. zgadzam sie z tym czasem ;/
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznotki :)
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. często tak jest, bo jak się nudzisz lub każdego dnia robisz to samo, to się chce zmian. ;)
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo żałuję, że czas ucieka tak szybko. Niestety, tak już musi być. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. czas leci zdecydowanie za szybko ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała aby czas trochę spowolnił...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia