Cytatowe inspiracje #15

czwartek, 21 sierpnia 2014

Witajcie! 
Jak napisałam we wczorajszym poście dziś pojawiają się "Cytatowe inspiracje", które powinny być wczoraj. Jednak z racji tego, że wiele osób czekało na recenzję filmu, dlatego postanowiłam wczoraj dodać post o filmie, a dziś pokażę wam kilka cytatów, które mi się w ostatnim czasie bardzo spodobały i utkwiły w głowie.

Mam nadzieję, że każdemu chociaż jeden obrazek z cytatem się spodoba. Życzę wszystkim udanego czwartku! A ja tymczasem zabieram się za zrobienie listy rzeczy, które mam ze sobą zabrać na Festiwal, aby zabrać wszystko co potrzebne, ale też aby tych rzeczy było jak najmniej. ;)

Trzymajcie się! ♥

17 komentarzy:

  1. Świetne cytaty! Niektóre już napotkałam w sieci :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetna cytatowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje ;)

    Obserwuję od dawna ;* zapraszam na nowy post :)
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci od końca bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten o książkach to mój ulubiony!
    mogłabym Cię poprosić o poklikanie w linki tutaj, bardzo mi zależy! : http://chocooonut.blogspot.com/2014/08/sheinside.html#comment-form
    z góry dziękuje :* Napisz jeśli to zrobiłaś a się odwdzięczę, tylko bez oszukiwnia, da się to sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne cytaty! :) super post.<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cytaty a najbardziej podoba mi się ten ''Nigdy nie dawaj ludziom wszystkiego bo pewnego dnia zostaniesz z niczym''..takie to prawdziwe.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejkuś,dlaczego ja tu nie trafiłam wcześniej ? Masz cudownego bloga ! Obserwuje i zapraszam do mnie.
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspirujące! :)

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje, dające dużo do myślenia :)

    Zapraszamy: http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pierwszy, o przyszłości chyba mi się najbardziej spodobał!

    u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia