Wyjeżdżam: kierunek -> rekolekcje!

piątek, 11 lipca 2014


Kochani ♥
Za kilka godzin jadę na długo wyczekiwane przeze mnie rekolekcje i wracam w przyszłą niedzielę. W tym czasie pojawi się kilka postów, które mam już zaplanowane. ;) Mam nadzieję, że pogoda na ten czas nam dopisze i że będę się na nich naprawdę świetnie bawić, chociaż w to nie wątpię. ;)
Na zdjęciach możecie zobaczyć mój nowy kolor włosów. Oczywiście robiłam go szamponetkami, bo na farbę szkoda mi włosów ;) Jeżeli ktoś śledzi mnie na instagramie to wie, że wybrałam kolor: kasztan. Czy wyszedł? Jak na moje włosy to tak. Kolor trochę różni się od mojego naturalnego. Najlepiej można to zobaczyć w słońcu, jednak zdjęć nie mam, bo przez dzisiejszy wyjazd nie miałam czasu zrobić jakis porządnych zdjęć, dlatego w tym poście są tylko 'selfie' w dodatku w jakości kalkulatora, tak wiem. I anonimie nie musisz mi tego pisać w komentarzu! Na pewno z rekolekcji zdjęcia będą lepszej jakości. Mam też nadzieję, że mimo zmywającego się koloru będzie on jeszcze chociaż trochę widoczny na koniec rekolekcji. ;)


Udanego tygodnia kochani! ♥

14 komentarzy:

  1. selfie są spoko ;d
    fajnie ze jezdzisz na rekolekcje, tez kiedys jezdzilam - dobry czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej podróży :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek ;* Ja przefarbowałam się na czerwono :D

    Obserwuję, zapraszam do siebie ;*
    :) http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor,wracał do nas cała i zdrowa :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzajemnie - udanych wakacji i rekolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do Nas cała i zdrowa :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia