Wróciłam i wszędzie robię zmiany ;)

poniedziałek, 28 lipca 2014

Hej kochani! ♥
Mimo tego, że z rekolekcji wróciłam już jakiś czas temu, bo tydzień temu w niedzielę, to dopiero teraz udało mi się znaleźć więcej czasu, aby coś napisać na blogu. W ciągu tych kilku dni od mojego przyjazdu bardzo wiele się wydarzyło. Poza tym bardzo mało czasu spędzałam podczas tych dni w domu, więc nie miałam możliwości aby coś napisać, no ale nie o tym dziś ma być post na blogu. 

Czas, który spędziłam na tych rekolekcjach był naprawdę wspaniały. Odpoczęłam w 200%, z czego bardzo się cieszę, bo nie za często mi się to zdarza aż w takim stopniu! Jednak przy wyłączonym telefonie i bez zbednych urzadzen z dostepem do internetu jest o wiele lepiej, w dodatku w takim cudownym miejscu jakim jest Swider. Poznałam tam wiele wspaniałych osób i z większością widzę się już za niecały miesiąc na festiwalu, co bardzo mnie cieszy. ;)
Podczas rekolekcji mialam wiele czasu na przemyslenie niektorych spraw,wiec do domu wrocilam wypoczeta i odmieniona pod kilkoma wzgledami. Po powrocie zaczelam takze wprowadzac zmiany w swoje zycie - niektore sa lepsze, niektore gorsze, wszystko zależy od punktu widzenia. Najbardziej sie ciesze z niektorych zmian, ktore we mnie zaszly przez te kilka dni, bo bylo mi to od dawna potrzebne. Nad niektorymi myslami i decyzjami, ktore musze podjac nadal szukam rozwiazania. Nie powiem,ze jest to latwe,ale walcze sama ze soba, aby wszystko poukladac. Mam nadzieje, ze kilka rzeczy, ktore juz zmienilam wyjda mi na dobre, a te ktore sa w trakcie realizacji tez takie sie okaze. Trzymajcie za mnie kciuki abym podjela jak najlepsze decyzje, a zmiany ktore wprowadzam w zycie wyszly mi na dobre. ;)

Jezeli juz o zmiany chodzi to wchodzac na mojego bloga mozecie zauwazyc nowy wyglad na blogu. Ten zrobilam sama, wiec licze na to, ze żadnych komentarzy typu "mam taki sam wygląd" nie będę czytala..  A wam jak się podoba nowy wygląd? Według mnie jest nawet okej, mniej więcej uzyskałam taki efekt jaki chciałam.


A wam jak mijają wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś w tym tygodniu czy spędzacie ten czas leniwie w domu? ;)

8 komentarzy:

  1. Śliczny wygląd bloga :)
    ładne zdjęcia :)
    U mnie dobrze wczoraj wróciłam z Francji a w w sumie za 2 dni wyjeżdżam do Grecji.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląd moim zdanie duużo lepszy :))
    fajnie, że zmieniasz swoje życie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty już wiesz,ze ja trzymam kciuki za twoje ważne decyzje,wygląd bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że podejmiesz słuszne decyzje :) Nowy wygląd bloga jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdemu przydadzą się jakieś zmiany ;3

    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wygląd, dla mnie zmiana naprawdę na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląd jest świetny :)

    ZAPRASZAM!:)
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/wypoczynek-nad-woda.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia