TAG: 3 miasta, które chciałabym odwiedzić!

niedziela, 13 lipca 2014

HEJ! ♥
Mam dla was na dziś post związany z kilkoma miejscami, które chciałabym odwiedzić i zostać tam chociaż na kilka dni, pewnie kilka miejsc was nie zdziwi, a reszta? Tego nie wiem, ale przekonajmy się. ;) 
1. Francja
Cały kraj jest piękny, ale Paryż, Wieża Eifla, Disneyland.. kto nie chciałby odwiedzić chociaż jednego z tych miejsc? Oczywiście, że znalazłyby się takie osoby, jednak ja do nich nie należę i moim marzeniem jest podróż do Francji!

2. Londyn
Kolejne miasto,  do którego chciałabym pojechać to Londyn. Jest to kolejne miasto z mojej listy, do których biletem bym nie pogardziła. Big Ben, czerwone autobusy - tak, chciałabym to zobaczyć na żywo. ;)

3. Rzym
Bardzo chciałabym odwiedzić ten kraj, zwiedzić go i poznać bliżej kulturę osób mieszkających tam. Od zawsze podobał mi się język włoski, więc jeżeli miałabym okazje tam pojechać to chociaż odrobinę nauczyłabym się włoskiego ;)

I tak oto prezentuje się lista 3 miast, których odwiedzenie i zwiedzanie jest moim marzeniem. A jak prezentuje się wasza lista miast wartych do zwiedzania? :)

POZDRAWIAM! ♥

* Post dodany automatycznie, gdy jestem na rekolekcjach ;)

17 komentarzy:

  1. w tym roku po raz kolejny odwiedzę Londyn, uwielbiam atmosferę tego miasta! :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie, a wygląd bloga masz niesamowity. Szkoda, że skopiowany ode mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tych dwóch miastach które wymieniłaś jest to Rzym i Londyn jest tam pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Przeglądałam Twojego bloga i kilka notek stwierdziłam, że aż przeczytam, bo mnie zaciekawiłaś, więc plus dla Ciebie :)
    Co do miast, urodziłam się w Paryżu, teraz niestety mieszkam w Polsce i strasznie tęsknie za tym miastem. W planach mam pojechać we wrześniu do Francji, ale zobaczymy, co z tego wyjdzie :) W każdym razie miasto fenomenalne i jak tylko będziesz miała okazję zwiedzić to jedź i się nawet nie zastanawiaj :)
    Rzym też stanowczo !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja lista miast, które najbardziej chciałabym odwiedzić wygląda podobnie, z małym wyjątkiem-zamiast Rzymu znajduję się Nowy York. W tym roku udało mi się odwiedzić Paryż! Piękne miasto, robi wrażenia, ale niestety niektóre dzielnice są bardzo brudne, dużo śmieci.. nawet nie dzielnice, ale i główne drogi w centrum miasta ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojej liście znajdują się te same miasta,hah <3
    Ale chyba najbardziej z nich wszystkich chciałabym zobaczyc Paryż :)
    Buziaki,

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Włochy to absolutnie moje marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Francja i Londyn również znajduje sie na mojej liście ! :)
    zapraszam na post : aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chce odwiedzić Francję i Włochy :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Francja <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Londyn <3 najlepszy
    http://about-a-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również chciałabym odwiedzić Paryż *.* W Londynie byłam rok temu i jest to na prawdę cudowne miasto!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja te same państwa chciałabym odwiedzić co ty <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam całkiem niedaleko do Francji ale jakoś nigdy nie ma czasu ;/ zapraszam do siebie co powiedz na wspolne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia