Rowery&spacery.

sobota, 5 lipca 2014

Cześć! ;)
Jak tam wasz pierwszy tydzień wakacji? U mnie wszystko w jak najlepszym porządku. Pogoda się pięknie poprawiła, więc można ruszać na rowery i spacery. Tak, zdecydowanie to są dwie z jednych ulubionych form spędzania wakacji, gdy nigdzie nie wyjeżdżam. 
W środę wybrałam się z Magdą na rowery. Co prawda nie zrobiłyśmy dużo kilometrów jak na nas, jednak jak na pierwszy raz po długim czasie bez jazdy uznałyśmy, że taka trasa jaką obrałyśmy była odpowiednia, czyli standardowo "nasz mostek". Później poszłyśmy na krótki spacer dla rozprostowania nóg. I tak minęło mi popołudnie tego dnia. ;) 
W czwartek rowery nam nie wypaliły, dlatego wybrałam się na bardzo długi spacer z Krystianem. W końcu mogliśmy spędzić trochę więcej czasu, od czasu jego wakacyjnego remontu. Wczoraj także spędziliśmy trochę czasu razem, jednak bardziej leniwie, bo przed telewizorem i hitami disco polo ze Szczecinka na polo tv ;)
wybaczcie za jakość :/ 
Dzisiaj już wracam do rowerów i jedziemy gdzieś z Magdą. Dokąd to się jeszcze okaże. A tymczasem idę wziąć się za sprzątnie, bo zakupy i wysłanie listów zrobiłam już z samego rana, także...

MIŁEGO DNIA I UDANEGO WEEKENDU! ♥

10 komentarzy:

  1. błagam zrób czymś innym te zdjęcia albo ich jeszcze bardziej nie pogarszaj tym przerabianiem

    OdpowiedzUsuń
  2. to wakacje zaczełas genialnie ! Powodzenia na wakacjach :)

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/07/internetowa-cyberprzemoc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię spacery i jazdę na rowerze :)
    Zwłaszcza, że wyjeżdżam dopiero w sierpniu i taka forma aktywności mi się przyda ;D

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię jeździć na rowerze :) fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczne włosy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są takie wypady na rower :) Śliczne zdjęcia ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawzajem milego dnia! B. sympatyczny blog! http://coco-bebe.blogspot.com/ XXX

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia