Plany wakacyjne! ♥

wtorek, 1 lipca 2014

Hej wszystkim!
Dziś pierwszy dzień lipca, miesiąca bardzo wakacyjnego dlatego postanowiłam dodać post z moimi planami na tegoroczne wakacje. Nie bedę oryginalna dodając ten post, bo widziałam go już na kilku bądź kilkunastu blogach, wy pewnie też widzieliście a niektorzy z was być może sami dodali takie posty. Moje plany a chociaż niektóre będą chociaż w jakieś części podobne do waszych, ale w jakiej to będzie części to przekonacie się po przeczytaniu dalszej częsci posta, więc zapraszam do dalszego czytania. ;)

1. ODPOCZYNEK
Każdy z nas chce odpocząć przez te 2 miesiące. Ja także chcę naładować swoje wewnętrzne akumulatory fizycznie jak i psychicznie na następny rok szkolny, w którym czeka mnie dużo pracy, głównie na przedmiotach rozszerzonych. Co do odpoczynku to przede wszystkim na początku wakacji chciałabym zrobić sobie kilka bardzo leniwych dni, podczas których nie przejmuję się za bardzo niczym, można powiedzieć, że robię rzeczy, które dotyczą tylko i wyłącznie mojej osoby. Chciałabym podczas tych dni poświęcić więcej czasu na coś przyjemnego dla oka bądź ucha, np. na obejrzeniu kilku filmów bądź przeczytaniu jednym tchem jakąś książkę, jednak...

2. CZYTANIE
Wspominając co nieco o książkach to w wakacje planuję nadrobić trochę zaległości w czytaniu, bo w roku szkolnym nie mam zbyt dużo na to czasu. W kolejce czekają jeszcze 3 książki, które wypożyczyłam na wakacje z biblioteki (czwartą książką, którą wypożyczyłam to "My dzieci z dworca zoo", którą zaczęłam już czytać), książka kupiona w Krakowie za grosze, a także kilka e-booków m.in. Nicholasa Sparksa. E-booki na pewno będą mi towarzyszyły na tablecie podczas wyjazdów, bo nie wiem czy będę miała miejsce na książki w papierowej wersji w torbie bądź plecaku wyjeżdżając na tydzień bądź dłużej.

3. WYJAZDY
W te wakacje mam jak na razie zaplanowane w 100% dwa wyjazdy - Rekolekcje (coś podobnego do tych co byłam w ferie) i Festiwal Młodzieży. Oprócz tego chciałabym pojechać chociaż na kilka dni do Złocieńca do babci, jednak wiem, że w tym roku nie załapię się na dni tego miasta jak w ubiegłe wakacje. W lipcu na ponad tydzień jadę na rekolekcje dla dziewcząt najpierw weekend w Koszalinie, a później jedziemy pod Warszawę na ogólnopolskie rekolekcje, a na FM jadę już praktycznie na samo zakończenie wakacji, bo będę tam 27-30.08. ;)

4. SPOTKANIA  ZE ZNAJOMYMI
W roku szkolnym nie było na to zbyt dużo czasu, bo dużo lekcji, różne szkoły - prawie zawsze było jakieś 'ale' żeby się spotkać. Teraz mając o wiele więcej wolnego czasu muszę nadrobić spotkania z niektórymi osobami. Chciałabym także odnowić kontakty z niektórymi osobami, z którymi z różnych przyczyn ten kontakt jakoś mi się bardzo zmniejszył albo całkowicie urwał. Mam nadzieję, że mi się to uda, chociaż w kilku procentach. 

5. LISTY
W wakacje postaram się odpisywać na wszystkie listy, które dostanę od razu, czyli tego samego dnia, żeby później nie narobić sobie zaległości tak jak w połowie czerwca, gdy zaniosłam 9 listów na pocztę, a dziewczyny musiały strasznie długo czekać na moją odpowiedź. Sama szybko się niecierpliwię w oczekiwaniu na listy, dlatego nie chcę aby osoby, z którymi koresponduję czekały na moje listy bardzo długo. Aktualnie nie mam do odpisania na żaden list, bo wczoraj wysłałam 3 listy, więc lipiec zaczynam z czystym kontem. ;)

6. BLOG
Oczywiście, że o blogu nie mogę zapomnieć. Mimo tego, że przez ostatnie 2 miesiące strasznie go zaniedbałam, co sama widzę po liczbie dodanych postów, komentarzy, wyświetleń i tych innych cyferkach, które nie każdego interesują. Od dziś obiecuję poprawę i będę na pewno częściej pisać niż w maju czy czerwcu. Na czas moich wszystkich wyjazdów będę planowała chociaż po 2 posty, żebyście przez ten czas mieli co czytać, a być może będę dodawała coś na szybko nawet z podróży, ale to nic pewnego. Także możecie być spokojni, wracam w 100% na bloga i nie zamierzam go zawieszać, a przynajmniej nic mi o takich planach jeszcze nie wiadomo.

A Wy jakie macie plany na wakacje? Z chęcią o nich poczytam w komentarzach bądź w postach na waszych blogach. Jeżeli pisaliście takie posty to podajcie link do bloga, a na pewno go zobaczę.

I życzę udanych wakacji wszystkim! ♥

15 komentarzy:

  1. Ja także mam zamiar spędzić te wakacje odpoczywając, wyjeżdżając i czytając :)
    Oczywiście nie zabraknie też spotykania się ze znajomymi :)

    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w planach dużo zwiedzić i odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam szczególnych planów na wakacje, ale w sierpniu jadę na Chorwację ;))
    śliczny design bloga :3
    udanych wakacji :D
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia planów i udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje że te plany na pewno nie poszły na marne i obyś je zrealizowała. Powodzenia :) Pozdrawiam, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji życzę :) Mam podobne plany ;3

    http://friendssblogo.blogspot.com/2014/06/lato-z-sheinside.html Poklikasz w linki? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne plany, zwłaszcza względem odpoczynku, bloga i czytania. Również czytam e-booki bo to dla mnie wygodniejsze ;))
    Pozdrawiam
    http://boczulakblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam już mnóstwo planów!
    Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjaciele i blog ! :) ja również na to stawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post, fajnie, że do każdego pomyłsu dodałaś zdjęcie ;)
    Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy bardzo podobne plany.Ja Ci kochana mój list wyśle jak tylko dostanę od tamtej bloggerki a jak nie to w piątek wyśle ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje pierwsze wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo jak fajnie, że dostajesz listy :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji planów. Ja chcę przede wszystkim odpocząć od szkoły :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój plan to był schudnąć...jednak nie wyszło ;/
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w bannery ;D
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia