Cytatowe inspiracje #13

środa, 30 lipca 2014


Hej kochani! ♥
U mnie dziś mega gorąco, ale w domu na całe szczęście jest chłodniej niż na podwórku. Na całe szczęście jeszcze kilka godzin wcześniej było trochę chłodniej. Dzisiaj z rana poszłam odprowadzić kawałek pielgrzymów, którzy idą do Częstochowy, bo mieli u nas w mieście nocleg, a że idzie Zuzia, którą poznałam na rekolekcjach to sobie trochę porozmawiałyśmy. Miałam iść z dziewczynami tylko do Gonnego [ok. 5 km], a poszłyśmy dość spory kawałek dalej, no ale tak to jest jak ksiądz nas celowo wprowadza w błąd gdzie ma być postój. No ale... dałyśmy radę, nawet w drodze powrotnej, gdzie momentami było nam strasznie gorąco. Odbyłyśmy swoją mini pielgrzymkę ^^ A co tam u was słychać? ;)


Dziś jak w to na środę przystało czas na trochę "Cytatowych inspiracji", bo w ubiegłym tygodniu ich nie było, więc zapraszam do czytania i oglądania.  

iii ostatni obrazek, bardziej dla leniuchów:

Jak wam się podobają cytaty? Który według was jest najlepszy?

Miłego dnia! ♥

10 komentarzy:

  1. Cytaty na prawdę świetne, a co do pielgrzymek byłam i super sprawa, też kiedyś prze nocowywałam pielgrzymów ; ) To fajna mini pielgrzymka ci się trafiła ; *

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni cytat najlepszy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni najlepszy! :)
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne inspiracje, zwłaszcza ostatni fajny ;)

    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne cytaty. Ostatni najlepszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty z cytatami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomite cytaty :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia