Cytatowe inspiracje #10

środa, 2 lipca 2014

Kochani, prawie zapomniałam, że dzisiaj powinny pojawić się cytatowe inspiracje. Ach, co te wakacje robią z ludźmi, że zapominają oni jaki jest dziś dzień tygodnia :) Za chwilę idę na rowery z Magdą także dzisiejszy post będzie taki na szybko, z kilkoma cytatami, które dzisiaj bardzo przypadły mi do gustu. Wszystkie są ze strony: http://www.prosteteksty.pl/, więc zapraszam do czytania. ;)

Ostatni jest moim ulubionym na dziś. A wam, który się najbardziej spodobał? Piszcie w komentarzach! A ja idę doprowadzić swój rower do stanu, że będę mogła się nim pokazać na mieście.  ;)

Udanego, słonecznego dnia wszystkim! ♥

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne cytaty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej spodobał się cytat numer 1
    Udanego wypadu na rowery ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje pierwsze wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie załuje przeszlosci.. wiem ze popelnilam mase błedów ale wiele sie nauczylam i wywnioskowalam z przeszlosci co bylo zle a co dobre..
    Lubie takie cytatowe inspiracje :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cytaty, należą do tych, przy których można zastanowić się na chwilę i również dojść do wniosku, że jest dobrze, a będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni cytat *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi miło :)
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/troche-gorzej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe cytaty! :)
    wszystkie mnie urzekły i bardzo do mnie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia