25 rzeczy, które sprawiają uśmiech na mojej twarzy ;)

piątek, 18 lipca 2014


♥ SŁOŃCE ♥ WAKACJE ♥ SPOTKANIA Z PRZYJACIÓŁMI ♥ ROZMOWY Z PRZYJACIÓŁMI ♥ SMSY ♥ DOBRY FILM ♥ CIEKAWA KSIĄŻKA ♥ MIŁE KOMENTARZE NA BLOGU ♥ LIST W SKRZYNCE ♥ WYCIECZKI ROWEROWE Z MAGDĄ ♥ SPACERY Z KRYSTIANEM ♥ LODY ŚMIETANKOWE I PISTACJOWE ♥ WSPOMNIENIA ♥ MUZYKA ♥ PROWADZENIE BLOGA ♥ SIATKÓWKA ♥ DOBRE OCENY ♥ SEZONOWE OWOCE ♥ UŚMIECH INNYCH OSÓB ♥ LAKIERY DO PAZNOKCI ♥ ZACHÓD SŁOŃCA ♥ REKOLEKCJE ♥ GORĄCA CZEKOLADA ♥ ZDJĘCIA ♥ MIŁE NIESPODZIANKI ♥


A wam z jakich powodów pojawia się uśmiech na twarzy? ;)

* Post dodany automatycznie, gdy jestem na ogólnopolskich rekolekcjach w Świdrze.

10 komentarzy:

  1. Oczywiście uśmiech drugiej osoby wywołuje u mnie największy uśmiech :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tak wiele powodów <3 Uśmiech,miłe słowa,smsy na dobranoc,wakacje,lato <3
    Buziaki,

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super post i blog :) o wakacje też
    mogłabyś poklikać w linki sheinside na moim blogu ? za kliknięcie wszystkich linków wstawiam na bocznym pasku link do twojego bloga które będzie zamieszczony tam rok czsu :)
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda,chłopak,przyjaciele,listy,blog,wypady,biwaki i mogłabym wymieniać i wymieniać ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pogoda, podróże, dobra książka, moja ulubiona muzyka, mecze, blog... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wakacje ♥ przyjaciele ♥ muzyka ♥ blog ♥ fotografia ♥ chłopak ♥ telefon ♥ zwierzęta ♥ słońce

    Zapraszam na małą fotorelację z moich wakacji :) Dodasz komentarz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/wakacyjna-fotorelacja-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo zeczy sprawia uśmiech :) nawet te najdrobniejsze ;) Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele z tych rzeczy i mnie cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia