Zmiany na blogu!

sobota, 21 czerwca 2014

Hey, Hi, Hello. ♥
Wchodząc na bloga od razu widać dużo zmian, jednak korzystając z telefonu zmian nie zobaczycie. Szablon bloga ściągnęłam ze strony: www.freetemplates24.com/, nazwa szablonu to: Fabric. Chciałam stworzyć nowy wygląd od podstaw sama, jednak nic mi nie wychodziło, dlatego poszukałam różnych stron z szablonami i wybrałam właśnie ten. Nie jestem przekonana do tego szablonu ani to tego wyglądu.. Sporo rzeczy mnie w nim denerwuje, jednak w wakacje będę miała zdecydowanie więcej czasu na to, aby zrobić tu jeszcze inny wygląd bądź poproszę wtedy kogoś o to, no ale jeszcze zobaczę co to będzie. Jednak i tak podoba mi się on bardziej niż poprzedni wygląd.

Tak wyglądają fragmenty nowego bloga..
a tak wyglądał fragment poprzedniego wyglądu.

Jak widać blog przeszedł kilka zmian, jednak kolorystyka została mniej więcej taka sama, dlatego zostawiłam ten sam nagłówek. Jakie zmiany zaszły? Poza zmianą tła z dwóch bocznych kolumn została tylko jedna - ta po prawej stronie, pasek ze stronami spod nagłówka jest przeniesiony do prawej kolumny, bo na górze nie wyglądało to zbyt ciekawie. Oprócz tego po wejściu na bloga niewidoczny jest cały post, jest przycisk Read More. Widoczne są także kategorie bloga oraz 3 najpopularniejsze posty z danego miesiąca. Na samym dole gadżetów w bocznej kolumnie znajduje się formularz kontaktowy, więc jeżeli macie jakieś pytania do mnie to zapraszam. ;)

A wam podoba się ten wygląd? ♥

12 komentarzy:

  1. Mi się podoba :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten i tamten wygląd mi się podobaja ;)


    Obserwuję ;* Zapraszam do siebie ;)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi bardzo się podoba ! Zauważyłam tutaj kilka szczegółów które nadają całości charakteru ;-)
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ten wygląd! :)
    zdecydowanie bardziej mi się podoba niż poprzedni ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy wygląd jak najbardziej na korzyść! :)

    obserwuję :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tamten mi się bardziej podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ten bardzo podoba ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobal bardziej tamty. W wakacje będzie więcej czasu na blogowanie dlatego będzie można pobawic się. Sama muszę coś u siebie zmienić :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy wygląd jest moim zdaniem ładniejszy niż poprzedni :) Zostanę na dłużej!
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia