WSPÓŁPRACA

niedziela, 1 czerwca 2014

Cześć kochani :) !
Dziś nie piszę do Was Dominika lecz Patrycja z bloga p-zalewska.blogspot.
Dlaczego takie małe zamieszanie? Ponieważ z Dominiką zdecydowałyśmy się aby zacząć ze sobą współpracować.Znamy się już jakiś czas,więc nie ma problemów z dogadywaniem się i w ogóle.Nawet planujemy się spotkać,może nam się uda ;)

A teraz chyba pora już na to aby się przedstawić. Nazywam się Patrycja mam 16 lat i mieszkam w Wałbrzychu.Od roku jestem przewodniczącą gimnazjum,lecz za kilka tygodni będę musiała się z tym pożegnać,ponieważ kończę szkołę.
Jak widać do moich obowiązków należy chodzić na różne obchody np.niepodległościowe i składać kwiaty.Widać to na powyższym zdjęciu ;)
Interesuję się psychologią,blogowaniem oraz ratownictwem medycznym z którym chce połączyć swoją przyszłość.Tak dokładniej to chce być ratownikiem medycznym.Wiem,że to trudny zawód,ale będę do tego dążyć aby mi się to udało.
I to by było chyba na tyle o mnie.Nie lubię tak o sobie mówić.Więcej możecie dowiedzieć się na moim blogu p-zalewska.blogspot.Oczywiście zapraszam tam również by zobaczyć co Dominika napisała.
Mam nadzieję,że jeszcze tu zawitam.
Trzymajcie się,pozdrawiam :) :*

5 komentarzy:

  1. Pati <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę powodzenia! ;)
    Mój brat cioteczny jest na studiach z ratownictwa medycznego i powiem ci, że jak dla mnie to nie lada wyzwanie ! ;>

    Zapraszam:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że masz już wytyczone cele Pati ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia