Wakacyjny (już) instagram mix! ♥

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Cześć kochani! 
Tak jak zawsze na koniec miesiąca mam dla was mix zdjęć z mojego instagrama *klik* . W tym miesiącu dodałam tam bardzo dużo zdjęć, więc tutaj pokaże wam tylko niewielką ilość dodanych tam zdjęć. Także miłego oglądania :3
#"My dzieci z dworca zoo" | #Tablet - prezent od mamy. | #"Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić" | #Wczorajszy mecz | #Selfie | #Pocztówki i pamiątki z Krakowa ♥
#Odklejanie znaczków | #Nagrody i świadectwo | #Kolacyjka | #Coś z Krakowa | #Paznokcie w kropki | #MC w Łodzi ♥
#Selfie #Czekolada oreo ♥
Jak tam wasz pierwszy wakacyjny poniedziałek? U mnie trochę pracowicie. Porobiłam w końcu porządki w szafkach i powyrzucałam trochę rzeczy. Z ubrań cały duży worek czeka na to aż pojedziemy do Worowa i ubrania powędrują do moich kuzynek. A teraz biorę się za dalsze czytanie książki z pierwszego zdjecia. ;) 
MIŁEGO DNIA! ;*

8 komentarzy:

  1. super post !
    http://paulinadme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix, fajne zdjęcia :)

    http://friendssblogo.blogspot.com/2014/06/lato-z-sheinside.html Poklikasz w linki? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje wakacje zaczęły się z chorobą :/ Świetny mix

    Obserwuję, zapraszam do siebie ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świadectwa! ;)

    Życzę udanych wakacji!
    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix zdjęć,gratuluję po raz setny świadectwa :*.Ja wczorajszy dzień spędziłam jadać do swojego wybranego LO zobaczyć czy się dostałam plus dowieźć akt urodzenia a potem poszłam z chłopakiem na spacer :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia