Po wycieczce ♥

wtorek, 10 czerwca 2014

Witam wszystkich!
Wiem, że miałam napisać w niedzielę, jednak z powodu spontanicznego, jednak bardzo udanego, wyjazdu nad jezioro nie miałam czasu na bloga, bo wieczorem musiałam przygotować się do szkoły, co szło mi z wielkim trudem po wycieczce. Jednak jeszcze tylko 6 dni do ostatecznego wystawienia ocen, a 17 dni do zakończenia roku, więc zleci to strasznie szybko, tak jak cały ten rok. ;) Nauczyciele już zaczynają wystawiać oceny, więc czasami zdarzają się luźniejsze lekcje, ale za to z niektórych przedmiotów jeszcze w przyszłym tygodniu mamy sprawdziany i kartkówki, no ale nic. W dodatku piękna pogoda sprawia, że coraz ciężej jest się skupić na lekcjach w szkole, a co dopiero myśleć o tym w domu.. Też tak macie? ;)
W sobotę około 19 wróciłam z wycieczki. Z Krakowa wyjechaliśmy ok. 9, więc przyjechaliśmy i tak dużo przed czasem, bo planowo mieliśmy wrócić ok. 20-21. Tak naprawdę myślałam, że dłużej będziemy jechać niż 10 godzin, bo trzeba też odliczyć przerwy na postoje. ;)
Wycieczkę uznaję za bardzo udaną! Co prawda, mogłabym spędzić na tej wycieczce jeszcze więcej czasu, a w szczególności w Krakowie, bo co to jest jeden dzień i jeden wieczór na tak piękne miasto? 
A w szczególności Kraków przepięknie wygląda wieczorem! <3
Poza Krakowem byliśmy także w Łodzi - zwiedziliśmy tam Muzeum Kinematografii, a później mieliśmy trochę wolnego czasu w Manufakturze. Przy okazji spotkałam się tam z Kingą, którą dobre 2-3 lata temu poznałam przez internet i cały czas mamy świetny kontakt! ;)
Drugiego dnia pojechaliśmy do Oświęcimia. I zwiedziliśmy tam Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau. Miejsce naprawdę godne zobaczenia i polecenia oczywiście. Miejsce, w którym można na własne oczy zobaczyć skutki wielu faktów historycznych.
W Krakowie zaś zwiedziliśmy m.in. Wawel, Kościół na Skałce, Muzeum pod Sukiennicami. Miejsca naprawdę godne polecenia!
Był ktoś z was w Oświęcimiu albo w Krakowie? Podobało się wam w tamtych miejscach?

Tutaj taki bardzo mały mix zdjęć z wycieczki, ponieważ czekam jeszcze na zdjęcia od niektórych osób, a będzie ich bardzo dużo, bo już mam ich na komputerze ponad 1000. W kolejnych postach podzielę jakoś zdjęcia z tej wycieczki. Pewnie będę dodawać je jakoś miejscami, w których byliśmy ;) A więc, ciekawych zdjęć zapraszam na kolejne posty.
MIŁEGO DNIA! ♥

11 komentarzy:

  1. to musialabyc swwietna wycieczka :) Ja byłam w tych miejscach już kilka razy ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kraków. To jedno z najpiękniejszych miast w Polsce :)
    zapraszam do siebie http://qllever.blogspot.com/
    +może wspólna obserwacja? daj mi znać na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bylam i w Auschwitz i w Krakowie bo to nie daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie wycieczki ;) Ja się tam na wakacjach wybieram ;]
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/sposoby-na-nude-w-letnie-upalne-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie zazdroszcze Ci tego Krakowa, ja mam bardzo daleko i niestety jeszcze nigdy nie mialam okazji tam zawitac, nawet po drodze :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam daleko, bo z woj. zachodniopomorskiego jest kawałek, ale mojej klasie udało się zorganizować wycieczkę w to miejsce na całe szczęście :)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    Kochana ja bywam w Krakowie codziennie a te miejsca również zwiedziłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wycieczka!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wycieczka widać że okazała się udana :)
    Zapraszam: milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kurwa jaka jakość..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia