MEMORIES - PIELGRZYMKA 1-3 MAJ ♥

środa, 4 czerwca 2014

Heej wszystkim!
Dziś w końcu przychodzę do was ze zdjęciami z pielgrzymki, na której byłam podczas weekendu majowego. ;) Wiem, że wiele osób czekało na ten post, jednak przez awarię ładowarki od laptopa, a później bierzmowanie i chwilowy brak czasu na bloga post ten pojawia się miesiąc od pielgrzymki. I żeby już nie przedłużać to zostawiam was ze zdjęciami, których będzie tu dość sporo, jednak i tak będą one stanowiły tylko małą cząstkę ze wszystkich zdjęć, które zrobiłam, a było ich ponad 600, jednak niektóre w ogóle nie nadają się na bloga. ;)
No to, komu w drogę temu czas! :D
I grupowe - ja fotograf, dlatego mnie nie ma ;)
Dodaj napis
Jakieś zdjęcie z Krystianem z pielgrzymki też musi być <3 Niektórzy w końcu się go doczekali ;)
I nocleg z dziewczynami :3
Pielgrzymujemy już większą grupą ;)
Coraz bliżej do celu ;)
Barwice pielgrzymują :3
Gosia i Magda :)
Wszyscy razem!
z Martą
I cel osiągnięty! ♥

MIŁEGO DNIA! ♥
* Post dodany automatycznie, gdy jestem w drodze do Łodzi! ;)

6 komentarzy:

  1. w mojej miejscowości również chodzimy na taką pielgrzymkę :) niestety rok temu nie byłam z powodu choroby :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne zdjęcia! ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pielgrzymka. <3 poszłabym. *.*
    świetny post i bardzo ciekawe zdjęcia. :)

    Zapraszam na mojego bloga :
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu pokazałaś nam Krystiana,ślicznie razem wyglądacie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tylko raz na pielgrzymce i to chyba w 3 klasie podstawówki ;D

    Obserwuję od dawna, zapraszam ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;))
    http://kingandsylwia.blogspot.com/2014/06/tego-jeszcze-o-mnie-nie-wiesz.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia