Wspaniały weekend!

niedziela, 25 maja 2014


Cześć wszystkim! ♥
Muszę wam powiedzieć, że ten weekend jest jak na razie jednym z lepszych weekendów w ostatnim czasie. Wszystkie dni w mniejszym bądź większym stopniu zaplanowane, z lepszą bądź gorszą pogodą, jednak nawet deszcz nie pokrzyżował nam dobrej zabawy na wczorajszym ognisku. No, ale może zacznę od początku weekendu, czyli od piątku. Jeżeli ktoś czytał ostatni post, to wie, że w piątek byłam na spotkaniu z s. Aleksandrą, później wpadłam do domu tylko na chwilę i poszłam wcześniej na czuwanie, bo musiałyśmy z Natalą zrobić próbę przed jego prowadzeniem.  I muszę wam powiedzieć, że dałyśmy jakoś radę przeczytać cały "Kwadrans" bez żadnej wpadki (?), w sumie nie wiem czy 'wpadka' to odpowiednie słowo, no ale nie mogę żadnego innego odpowiedniego słowa, by to określić.. Czuwanie jak to czuwanie - każde inne, ale cudowne! Dłuższa chwila wyciszenia, skupienia, refleksji nad wieloma sprawami czy wydarzeniami z ostatniego czasu. Cieszę się, że takie czuwania będą u nas w kościele, bo takie czuwania są mi potrzebne częściej niż tylko 2 razy w roku. I to nic, że każde czuwanie kończy się tak samo. W takich sprawach emocje odgrywają dużą rolę w człowieku, w dodatku przy pieśniach, które uwielbiam i  dobrze pasują do tego typu wydarzeń.
Wczorajszy dzień także miałam trochę zaplanowany. Wieczorem byłam na po pielgrzymkowym 'ognisku'. I mimo tego, że pogoda nie do końca nas rozpieszczała to impreza była naprawdę udana. Przez deszcz musieliśmy zastosować plan B i przenieść 'ognisko' pod dach stodoły i zamiast ogniska był duży grill. Mieliśmy też różne zabawy, tańce i inne atrakcje.
Zrobiłam ponad 100 zdjęć, jednak laptop coś nie odczytuje mi karty z aparatu, więc wybiorę jakieś zdjęcia z wczoraj i dodam je w następnym poście. A wyżej możecie zobaczyć zdjęcie z chwili przed zakończeniem spotkania, które już wczoraj wylądowało na facebook'u. ;)

A dziś? Po tym jak się wyspałam, bo późno poszłam spać, biorę się za lekcję, bo wcześniej w weekend wcale nie otworzyłam książek, iż nie miałam na to czasu. 
Wy też spędzacie dzisiejszą niedzielę przy książkach? 

Trzymajcie się, miłego dnia! ♥

6 komentarzy:

  1. No nieźle :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na jutro nie mam nic do roboty, ale planuję napisać referat na historię. Problem w tym, że mi się nie chce :D ale zobaczę jak to wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To miałaś ciekawie
    Obserwuję.
    Mogłabyś wpaść i poklikać w linki pod ubraniami i w baner? jest to dla mnie ogromna szansa!.
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog xx
    obserwuje, liczę na rewanż :))
    http://mysecretjournalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie byłam na takim czuwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak Ci mówiłam czuwanie bardzo mi się podobało na filmiku to co dopiero bybyło jakbym była tam na żywo
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia