WRACAM!! ♥

sobota, 17 maja 2014

Witajcie Kochani!
Przepraszam was za moją bardzo długą nieobecność tutaj, jednak na majówce, jak wiecie, byłam na pielgrzymce i nie miałam dostępu do laptopa, a po powrocie zastałam zepsutą ładowarkę od laptopa, której jednak nie udało się naprawić i rodzice musieli kupić nową. Jednak szukanie ładowarki do mojego laptopa okazało się trochę trudniejsze niż myślałam, dlatego aż tyle to trwało.. Jednak teraz już jestem i wielką chęcią i głową pełną pomysłów wracam do pisania dla was! Nawet nie wiecie, jak ja się stęskniłam za blogowaniem przez ten cały czas, gdy mnie tutaj nie było. Te ponad 2 tygodnie, w sumie nawet 3, bo post poprzedni post był dodany automatycznie, żebyście mieli co czytać, gdy byłam na pielgrzymce. Jednak teraz, jak już napisałam wyżej, wracam z głową pełną pomysłów na posty, ale i nie tylko, bo także z wielką ochotą do blogowania. Muszę się wam przyznać, że jeszcze pod koniec kwietnia miałam myśli co do zawieszenia bloga. Nie wiedziałam jednak co zrobić, czy go zawiesić, czy pisać cały czas dalej. Jednak ktoś zadecydował za mnie, bo przez zepsutą ładowarkę musiałam zrobić sobie przerwę od pisania tutaj. Ale najwyraźniej taka przerwa od bloga była mi pisana.. W najbliższym czasie możecie szykować się na kolejne zmiany na blogu, w tym na samym początku - wyglądu bloga! ;)
Przez tą nieobecność mam tyle myśli w głowie co chciałabym wam przekazać, że nawet nie wiem jak to wszystko połączyć w ten dzisiejszy post i czy jest to tak naprawdę wykonalne. No nic, pewnie i tak o czymś zapomnę i napiszę wam w kolejnym poście. Dzisiaj napiszę wam więcej o tym, co słychać u mnie, a w jednym z następnych postów pojawi się opis i fotorelacja z pielgrzymki na Górę Chełmską.
Więc, co u mnie? U mnie wszystko w jak najlepszym porządku. Wszystko obraca się wokół szkoły bądź jak to przed samym bierzmowaniem - Kościoła. Mój tydzień wygląda mniej więcej tak, że po powrocie ze szkoły od razu biorę się za lekcje i ledwo wyrabiam się z czymkolwiek żeby pójść nawet na majowe, a w przyszłym tygodniu będzie jeszcze gorzej z czasem, ponieważ od poniedziałku mam próby do bierzmowaniaktóre już w czwartek. Swój strój już mam. Nawet udało mi się znaleźć buty, chociaż było naprawdę ciężko.. Mam też nadzieję, że się w nich nie zabiję, bo jednak są wysokie, a ja do szpilek dwunastek przyzwyczajona nie jestem. Na szczęście mają one też platformę, więc mam nadzieję, że moje nogi to przeżyją. ;) Co w szkole? W szkole jak to w szkole, czasem lepiej, czasem gorzej. Patrząc w kalendarz widać, że już do końca roku szkolnego dużo nie zostało, a co za tym idzie coraz to więcej kartkówek i sprawdzianów, żebyśmy mieli jak najwięcej ocen, żeby nauczyciele mieli z czego wystawić nam oceny na koniec roku. W przyszłym tygodniu mam dość sporo kartkówek i sprawdzianów, a nawet i referat z wosu. Zawsze wtedy kiedy nie trzeba, bo wypada nam coś innego, tj. w moim przypadku codzienne próby do bierzmowania i samo bierzmowanie, ale także sporo nauki na ten czas. Jednak trzeba sobie jakoś rozplanować dobrze czas i może wszystko uda mi sie pogodzić.

A co tam u was? Jak tam w szkole? 
Jak spędzaliście majówkę? A jakie macie plany na ten weekend? 

P.S.: Chciałabym podziękować Patrycji z bloga -> http://p-zalewska.blogspot.com/, która poinformowała was w moim imieniu o awarii mojej ładowarki, ale także dziękuję Patrycji za przepiękny list, który od niej dostałam! :*


Trzymajcie się i do napisania! ♥

9 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia, :)

    Co sądzisz o przyjaźni? Dodasz komentarz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/przyjaciel-tak-czy-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, ze wróciłaś
    Świetne zdjęcia
    U mnie jest dosyć dobrze :D
    emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że wróciłaś :*
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze,że już jesteś z nami.Jaka kochana..ja żartowałam z tym abyś mnie oznaczyła,wariatka <3 Kocham !

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjecia!
    fajnie, ze wrocilas!
    na pewno sie wyrobisz ze wszystkim :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Fajnie ,że wróciłaś !
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło, że wróciłaś. Weekend plany? No żadne, majówka tak samo bez planów. nic nie robiąc mineła :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wróciłaś :)

    Zapraszam na konkurs fotograficzny-KLIK ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia