Po bierzmowaniu ♥

piątek, 23 maja 2014

CZEŚĆ KOCHANI!
Przepraszam was za moją kolejną nieobecność na blogu, jednak z powodu prób do bierzmowania oraz samego bierzmowania, nie miałam czasu na to, aby coś dla was tutaj napisać. Szkoła-dom-próby-nauka-sen i tak w kółko. No, ale nic. Nie będę was tym zanudzać, bo na pewno każda osoba, która to czyta miała w swoim życiu taki czas, że nie miała zbyt dużo czasu wolnego. Jednak nie o tym dziś. 

Jak wiecie w tym tygodniu, a dokładnie wczoraj, miałam bierzmowanie. Nie będę wam tłumaczyć co to jest, bo pewnie większość osób wie, a jeżeli nie to odsyłam takie osoby do cioci wikipedii >klik<. Wiem, że miałam zrobić małą serię postów na ten temat, jednak z racji tego, że miałam ładowarkę od laptopa w naprawie to przez dłuższy czas nie pisałam nic i nie wyrobiłam się z tymi postami. Jednak napiszę wszystko pokrótce w tym poście. Zacznę od imienia, które wybrałam. Na swoją patronkę wzięłam św. Aleksandrę z Galacji (więcej informacji o niej -> >klik<). Jak widzicie, a może i nie, bo z tego zdjęcia trochę ciężko jest zobaczyć w co byłam dokładnie ubrana, miałam na sobie czarną sukienkę, której dokładniejsze zdjęcia pokażę wam już niedługo, bo wczoraj nie miałam czasu, żeby jakieś zrobić. Miałam też bolerko, w którym było mi trochę gorąco, ale bez niego byłoby widać mi ramiona i trochę plecy, bo sukienka z tamtej strony ma koronkę ;) Założyłam też swoje nowe obcasy, które mają 12 cm. Jak dla mnie jest to dużo, bo w takich butach nie umiem za bardzo chodzić, tak przyznaję się do tego, no ale jakoś dałam wczoraj radę i muszę wam powiedzieć, że wcale nie było źle. Nawet wychodząc czytać komentarz do darów nie potknęłam się ani nic, więc było dobrze.
Na zdjęciu możecie zobaczyć mnie z ks. biskupem już po bierzmowaniu ;)
Nie widać mnie na tym zdjeciu za bardzo, ale to nic. Może ktoś mnie na nim znajdzie? ;)
Więcej zdjęć na razie nie mam, ale jeżeli jakieś będą się nadawały na bloga to na pewno dodam.
A teraz idę się trochę ogarnąć, bo zaraz wychodzę na spotkanie z s. Aleksandrą, a później mamy jeszcze czuwanie u nas w kościele. 

Trzymajcie się, miłego piątku! ♥

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądałaś i wybrałaś śliczne imię ;) Ja wybrałam Dominika haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) Ty też ładne imię wybrałaś :D

      Usuń
  2. uhuhuhuuhuhuhu, ładnie wyglądasz na zdjęciach <#

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero za rok. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne imię wybrałaś ! :***

    ZAPRASZAM NA BLOGA MOJEGO KOLEGI I PROSZE, ZEBYS MU ZOSTAWILA KOMENTARZ, BO DOPIERO ZACZYNA :( : http://pemq12.blogspot.com/
    ORAZ NA MOJEGO :) : http://pemq12.blogspot.com/
    Z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze na bierzmowanie trochę poczekam.
    Podoba mi się bardzo imię, które wybrałaś ;)))

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wybrałaś ładne imię ;) śliczny strój ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo moja patronka! Jak miło!
    Świetny blog, zapraszam do siebie :)
    Zachęcam do klikania w baner Sheinside :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam w tym roku bierzmowanie :)

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne imię,ja wybieram Św.Weronikę a bierzmowanie już 18 czerwca ;).Ślicznie wyglądałaś,a na ostatnim zdjęciu od razu Cię zauważyłam kochana :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już miałam ponad miesiąc temu i wybrałam imię Rozalia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne sukienka! :))
    http://kindzior-kindziorek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia