MEMORIES - SOBOTNIE OGNISKO ♥

poniedziałek, 26 maja 2014

Hej kochani!
Dziś, tak jak obiecałam, przychodzę do was ze zdjęciami z sobotniego ogniska, które mieliśmy w gronie osób, które były na pielgrzymce. Pewnie się powtórzę, ale zabawa była naprawdę udana, mimo tego, że pogoda nam nie sprzyjała. Padał deszcz, ale na szczęście czasami podczas naszych tańców przestawało padać. Teraz aby was nie zanudzić, przejdę już do meritum. ;)
Tańczymy skrzypka :D
Zabawy z chustą, która towarzyszyła nam także na pielgrzymce ;)
S. Aleksandra tłumaczy zasady zabawy, a ja jak zwykle musiałam skończyć zabawę :D

"Pokażmy, że dobrze się bawiliśmy" :3
Słitki z dziewczynami :3
I nawet udało mi się namówić Bartka do zdjęcia, chociaż mnie za to pewnie zabije :c
i z Natalką, jeszcze z początków zabawy <3

Dobra, większą liczbą zdjęć was zanudzać nie będę już dzisiaj. W przyszłym tygodniu dodam post ze zdjęciami z pielgrzymki a będzie ich o wiele, wiele więcej ;)
Poza tym, mam do was jedno pytanie, które zawarte jest w mini ankiecie, która znajduje się z lewej strony w gadżetach, a mianowicie "Czy powinnam nadal dodawać posty z serii: Cytatowe inspiracje?". Mam pewne wątpliwości co do serii tych postów trochę, nie wiem czy je dodawać, a jeżeli mam je dodawać to jak często.. No ale nic, liczę na waszą aktywność w tej ankiecie. Głosowanie trwa do przyszłego wtorku, więc mam nadzieję, że troche głosów uda mi się uzbierać w niej.

A tymczasem, miłego wieczoru i dobranoc!


+ Mam nadzieję, że nie zapomniałyście o dzisiejszym święcie swoich mam? ;)

5 komentarzy:

  1. Ale bym się wybrała na jakieś ognisko mmmm *--*


    Obserwuję od dawna, zapraszam do siebie, zachęcam do zaobserwowania i skomentowania mojego bloga ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie ognisko,zaraz odpowiem na ankietę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ogniska ;*

    Zapraszam do mnie : http://zusmiechemdozycia.blogspot.com/
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj a ja spróbuję odwdzieczyć się tym samym, naprawdę bardzo mi na tym zależy ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie czas minął, na pewno! <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy bym nie zapomniała ! Widać , że świetnie sie bawiliście :D

    zapraszam na nowy post ! : aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia