MEMORIES - Rekolekcje w Sarbinowie ♥

piątek, 2 maja 2014

Witajcie kochani!
Jak wiecie, majówkę spędzam na pielgrzymce, jednak o was nie zapominam i mam zaplanowany post na dziś. Będzie to post, który miałam dodać już dawno, jednak moja głowa była i jest nadal pełna pomysłów na posty. Jednak z racji tego, że z niektórymi dziewczynami będę widziała się jutro na Górze Chełmskiej to postanowiłam zaplanować ten post na czas, gdy jestem na pielgrzymce, a mianowicie jest to post, ze zdjęciami z Sarbinowa. Jednak od razu uprzedzam was, że będzie ich tu dość sporo. Do każdego zdjęcia, bądź kilku zdjęć z jakiegoś wydarzenia, bądź czegoś innego zostawię wam jakiś, krótki komentarz, żebyście wiedzieli więcej co się wtedy działo. Postaram się, żeby to była jakaś krótka informacja, jednak czasami mogę się odrobinę rozpisać, gdy aż tak mnie najdzie na wspomnienia. A teraz życzę wam miłego czytania i oglądania. ;)

Na początku pokażę wam kilka zdjęć głownie z pierwszego dnia rekolekcji, ale także inne zdjęcia robione nad samym morzem. Kilka pierwszych zdjęć jest zrobionych przez panią Justynę z "Gościa Niedzielnego", jedno z nich nawet znalazło się w gazecie wraz z artykułem opisującym nasze rekolekcje. Reszta zdjęć jest zrobiona w większości przez Natalię, ale są też zdjęcia zrobione przez inne osoby, było dość sporo aparatów, więc niektóre zdjęcia to nawet nie wiem kto zrobił. 


Dobra, już dość zdjęć z nad samego morza. Czas przejść do zdjęć z naszych wspólnych spotkań na holu, czyli z konferencji sióstr oraz z naszych zadań w grupach, które także miałyśmy na dole.

Po tych zdjęciach przychodzi czas na zdjęcia z ostatniego wieczoru rekolekcji, czyli z naszej mini imprezy z okazji jubileuszu 100-lecia istnienia szensztatu oraz z przygotowań do niej. ;)



I tak oto koniec wspomnień. Mam nadzieję, że ktoś wytrwał do końca.
A teraz życzę wam miłego dnia! ♥

9 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcia, uwielbiam sobie wspominać różne miejsca i wydarzenia oglądając zdjęcia :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne zdjęcia ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że wiara odgrywa dużą rolę w twoim życiu. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie!
    http://shoaww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia,widać,ze świetnie spędziłyście ten czas.Szkoda tylko,że mnie tam z Tobą nie było..:c
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!
    zapraszam do mnie :)
    http://minis-muffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tez kiedys jezdzilam na rekolejce, tyle ze z Jezuitami - najlepsi!

    OdpowiedzUsuń
  9. To masz świetne wspomnienia widzę ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia