Kilka informacji!

czwartek, 29 maja 2014

Cześć wszystkim!
Wiem, że jest już dzisiaj dość późno, bo na zegarku już po 23, ale muszę coś do was napisać, bo i tak już długo nie pisałam, a strasznie mi brakuje tego codziennego, bądź prawie codziennego pisania dla was.. No ale ze względu na różne moje małe prywatne sprawy, nie mam jak do was pisać w tygodniu, no ale jeżeli nic mi nie wypadnie w weekend, a pogoda będzie brzydka, bo na taką się zapowiada, to trochę nadrobię zaległości w pisaniu tutaj. Muszę też zaplanować jakieś posty na czas mojego wyjazdu w przyszłym tygodniu. Pewnie zastanawiacie się jaki wyjazd, już wam mówię. Chodzi o moją klasową wycieczkę. Stali bywalcy mojego bloga mogli czytać post, który dodałam już bardzo dawno temu o Paryżu, no cóż.. wycieczka w to miejsce nie wypaliła, jednak znaleźliśmy sobie inną trasę wycieczki, w dodatku po Polsce ;)
Od środy będę na klasowej wycieczce.. Trasa naszej wycieczki to: Łódź-Oświęcim-Kraków. Łódź mamy zaplanowaną na I dzień, Oświęcim na II, a Kraków na II i III. IV dzień to będzie tylko i wyłącznie długi powrót do domu. W końcu jedziemy na drugi koniec Polski ;) Wrócę dopiero w sobotę wieczorem, więc nie wiem kiedy pojawi się post, który będę pisała tego dnia, którego go dodam. No ale nic, dlatego chcę sobie jak najwięcej zrobić w weekend, żebyście nie mieli już żadnej dłuższej przerwy od moich postów. 
O wycieczce już wiecie, więc teraz przejdę do kilku informacji odnośnie bloga.
Po pierwsze, jutro pojawi się post ze współpracy z Patrycją, którego to ona będzie autorką. Z Patrycją znamy się już dość długo, oczywiście poznałyśmy się przez bloga, ale mamy ze sobą bardzo dobry i regularny kontakt, ale o tym więcej jutro na naszych blogach. ;) 
Po drugie, jak pisałam w ostatnim poście, z lewej kolumnie gadżetów znajduje się ankieta, którą bardzo chciałabym abyście ją wypełnili, nawet te osoby, które nie mają bloga. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ nie wiem czy powinnam dalej pisać posty z serii "Cytatowe inspiracje", a jeżeli powinnam pisać to jak często? 
Po trzecie, zdjęcia z pielgrzymi może pojawią się na blogu w weekend, a jeżeli nie uda mi się tego zrobić to zaplanuję go na czas, gdy będę w trakcie wycieczki. Wiem, że kilka osób strasznie czeka na ten post, jednak z racji tego, że będzie w nim bardzo dużo zdjęć to stworzenie go zajmuje mi trochę czasu. 
Po czwarte, planuję zmienić wygląd bloga. Chciałabym zrobić go sama, jednak nie wiem czy mi się to uda. A nawet jeżeli to zrobię to nie będzie to wygląd na 100% taki jaki bym chciała, po prostu - nie będzie idealny. 
Po piąte, dziękuję wszystkim za uwagę. I podziwiam jeżeli ktoś przeczyta cały post.
Tymczasem trzymajcie się. 
A ja idę się wyspać. Jutro nie mam pierwszej lekcji,więc idę troszkę później do szkoły, poza tym idę tylko na sprawdzian z chemii, a z kolejnych lekcji jestem zwolniona, bo mamy w szkole konkurs piosenki obcojęzycznej połączony z all'a Dniem Dziecka i będę robiła zdjęcia a później z Julą będziemy pisały o tym artykuł.
Miłego dnia! ♥

EDIT: Post, który miała dodać Patrycja pojawi się w sobotę bądź w niedzielę. Za zmiany przepraszamy! ;)

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia