Instagram mix! ♥

piątek, 30 maja 2014

Kochani! <3
Nastąpiła dziś zmiana planów i zamiast postu ze współpracy z Patrycją, pojawia się post z serii "Instagram mix", czyli ze zdjęciami z mojego instagrama: oo_mini_kaa. Tutaj będzie naprawdę bardzo małe połączenie zdjęć, a żeby obejrzeć ich więcej to zapraszam  tutaj.
#Buty na bierzmowanie #Tekst do czytania, także na bierzmowanie ♥
#Ekipa z ogniska, jakość genialna..  #Paznokcie ♥
# Widok z okna #Krzyżyk z bierzmowania ♥
#Paznokcie #Lisy ♥
#Sanktuarium - cel pielgrzymki! ♥ #Plakat na geografię
#Lisy od Gabi #Pielgrzymka ♥
Post ze współpracy pojawi się jutro bądź w niedzielę, dlatego dziś dodaję właśnie ten post. Co u was słychać? Jakie macie plany na weekend? Ja mam nadzieję, że pogoda nie popsuje mi żadnych planów, ponieważ jutro u mnie są Sygnały Myśliwskie, a wieczorem jest impreza w parku, więc ładna pogoda jest potrzebna. Poza tym jutro muszę ogarnąć wcześniej jeszcze kilka rzeczy, bo w niedzielę nie będę miała czasu, bo jadę do babci. Czeka mnie kolejny bardzo zabiegany weekend, kolejny też taki będzie. Wyczuwam, że jeszcze kilka takich weekendów przed końcem roku szkolnego będzie, dlatego czekam na wakacje, a wtedy będę mogła sobie bardzo odpocząć. A teraz idę obejrzeć sobie jakiś film, może "Niebo istnieje... naprawdę.", bo słyszałam o tym filmie dużo pozytywnych opinii, a jestem go bardzo ciekawa Oglądał ktoś? 

MIŁEGO WIECZORU! ♥

5 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia