Wiosenne inspiracje!

piątek, 25 kwietnia 2014

Cześć skarby!
Mamy dziś świetną wiosenną pogodę za oknem!  Jest cieplutko,  świeci piękne słońce - żyć, nie umierać ;) Już od miesiąca mamy kalendarzową wiosnę,  więc z racji tego, że trwa ona już tyle czasu, a patrząc za okno już naprawdę czujemy wiosnę, dlatego przygotowałam dla was mały mix wiosennych zdjęć,  które mnie w jakiś sposób ciekawią bądź inspirują. Życzę wam miłego oglądania tych właśnie zdjęć i obrazków ze strony: weheartit.

A wam jak się podobają moje inspiracje? Pisałyście podobne posty u siebie na blogach? W komentarzach możecie napisać mi linki do tych postów, z chęcią je zobaczę. ;) 

Dziś dość krótki post, ponieważ mój plan na dzisiejszy dzień jest bardzo napięty. Ciekawe ile z tych rzeczy co mam na dzisiaj zaplanowanych uda mi się wykonać. Ha, trzymajcie za mnie kciuki. Na szczęście wieczór będzie już spokojny, na chilloucie na urodzinowym ognisku u Oli. :)

Trzymajcie się. UDANEGO PIĄTKU! ♥

15 komentarzy:

  1. mmm kwiaty, kochane <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne inspiracje, mega sie ciesze ze juz wiosna! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje,ja takiego postu nie mam na blogu ;)
    Chciałabym robić takie wzorki na paznokciach jak są powyżej..;x
    Udanego ogniska ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje, cieszą oko :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też planuję dodać jutro podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje! ;) uwielbiam wiosne :)

    liczę na to, że zostawisz u mnie komentarz
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam WIOSENNE inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam oglądać takie inspiracje! :)
    cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s: kolczyki były kupione w House ;))

      Usuń
  9. Masz przecudownego bloga, zazdroszczę talentu do pisania ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga, ale nie nalegam ;*
    Jak napiszesz w komentarzu że mnie zaobserwowałaś jest możliwość że ja także Cię zaobserwuję ;)
    http://tarita-taritaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Wpadłam na Twojego bloga przypadkiem, ale już widzę, że dłużej tu zadomowię. Masz bardzo ładny desing bloga. Zostałam obserwatorem. Zapraszam do siebie. Chciałąbym abyś ty oceniła moojego bloga jaki jest, co muszę zmienić. Przyjmę krytykę, chciałąbym znać Twoje zdanie, bo widzę, że masz większe doświadczenie. Pozdrawiam! Jeśli możesz go ocenić to zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia