Prima Aprilis :D

wtorek, 1 kwietnia 2014

Cześć wszystkim!
Mogę powiedzieć "Jak ten czas szybko leci.", niestety. Zaczynamy dziś już nowy miesiąc, Kwiecień, czwarty miesiąc 2014r. Ferie, czyli drugą część lutego, wspominam tak jakby to było wczoraj, ba - nawet sylwestra wspominam jakby to było tak niedawno, a już od tamtego dnia upłynęło tyle czasu. Nowy miesiąc, początki nowej pory roku, początek kolejnych zmian. Tak, powtarzam to sobie pierwszego dnia każdego miesiąca, jednak z niektórymi zmianami jest ciężko, a nawet bardzo ciężko, jednak mimo wszystko chciałabym, aby kwiecień był miesiącem zmian! Mam nadzieję, że mi się uda to zmienić i to już od tego tygodnia. Na pewno sobie przemyślę niektóre rzeczy, bo niewiele czasu w końcu mi zostało na podjęcie decyzji w niektórych sprawach. No, ale nie o tym tutaj. Początek kwietnia wiąże się ze znanym świętem polegającym na robieniu dowcipów, a mianowicie z Prima Aprilis. Szczerze wam powiem, że już nie kręci mnie robienie różnego rodzaju żartów innym w ten dzień, a przynajmniej nie aż tak bardzo jak robiłam to dawniej, no poza moim bratem, któremu uwielbiam wkręcać w różne niestworzone historyjki. :)
A Wy zrobiliście komuś jakiś żart? A może ktoś wam zrobił coś śmiesznego? ;) 

Miłego dnia i do napisania! :*
         
KLIK *.*                    

9 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia ;) ten czas płynie stanowczo za szybko...

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez nie kreca jakos bardzo te dowcipy juz ;p
    ale i tak cos tam zesmy kolezance wywinely dzisiaj ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. super pościk :)

    zapraszam do mnie ;* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie ,,świętuje" tego dnia, choć lubie jak ktoś mnie wkręci
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czas płynie bardzo szybko, masz racje. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mogę się przyzwyczaić do zmiany czasowej ;.

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj tak, czas leci i leci ;/

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah ten czas ;) Nie wiem czemu ale w dzień odsypiam,może dlatego,że jeszcze nie przywykłam do zmiany czasu ? ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas leci i leci.
    Wpadniesz do nas na nowy post?
    Obserwacja za obserwację?
    Poklikasz w linki?
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia