Nowy wygląd!

niedziela, 13 kwietnia 2014

Cześć wszystkim!
Jak widzicie zmieniłam wygląd na blogu. Już wczoraj można było zaobserwować niektóre zmiany, szczególnie kolorystykę bloga, która z połączenia zieleni i szarości zmieniła się w odcienie żółtego,  lekko pomarańczowego,  a gdzieniegdzie nawet w brązowego. Zmieniłam także szablon na "Rewelację" i ogólnie jestem z niego zadowolona.  Drażnią mnie tylko te cienie przy tytułach gadżetów,  których nie mogę się pozbyć.. Przy okazji, może zna ktoś jakiś sposób na te cienie? Domyślam się, że jest na to jakiś kod css, jednak jeszcze go nie znalazłam :/ ale wróćmy teraz do zmian, które tu zaszły. Wraz z kolorystyką oczywiście zmienia się nagłówek. Nie jest on niewiadomo jaki,  po prostu adres bloga z wyróżnioną nazwą bloga, czyli: oo-mini-kaa, nie ma także żadnych obrazków,  bo nie mogłam znaleźć odpowiadających mi obrazków w 100%. Jednak podoba mi się ten nagłówek nawet bez zdjęć. Poza tymi zmianami, o których już wspomniałam zmieniłam także układ bloga, czyli tym razem postawiłam w wyglądzie na dwie boczne kolumny: z prawej i lewej strony oraz przeniosłam pasek ze stronami pod nagłówek,  przy okazji usunęłam kilka tych stron, ale także dodałam nowe, które zajęły miejsca poprzednich. Dodałam także ikona społecznościowe w lewej kolumnie, na razie jest ich bardzo mało,  ale jeżeli znajdę więcej czasu na to, to wtedy też coś pomyśle nad zmianami, co wy na to? ;)

Teraz zostawiam was z małym porównaniem aktualnego wyglądu z poprzednim. Który wam się bardziej podoba? Co sądzie o nowych zmianach tutaj? ;)



9 komentarzy:

  1. No fajny, ale moje serce było za starym wyglądem ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wygląd <3 ale mi osobiście, bardziej podobał się wcześniejszy, ale to tylko moje zdanie <3 Ten jest śliczny <3

    Obserwuję, byłoby mi miło, gdybyś zajrzała do mnie ♥
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wolałam poprzedni, bardziej kolorowy :)
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny nowy wygląd. :) Zapraszam do mnie. :) Jest rozdanie , masz szanse wygrać . ;3 http://mycurledtheworld.blogspot.com/2014/04/urodziny-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie teraz jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny nowy wygląd :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia