Miłe wiadomości! / 201 post! :D

czwartek, 10 kwietnia 2014

Cześć wszystkim! 
Na początku chciałabym wam podziękować za to, że napisałam już tutaj ponad 200 postów. Ktoś mógłby pomyśleć, że po co tu wam dziękuję, jak to przecież ja piszę i to ode mnie zależy ile postów napisałam i jeszcze napiszę, ale tak nie jest! To właśnie dzięki wam, wam czytelnikom za to, że czytacie to co się tutaj pojawia, że komentujecie, że dajecie mi przysłowiowego kopa do dalszego blogowania. Za to wam dziękuję! Dziękuję także za tak bardzo miłe komentarze pod ostatnim postem, nawet nie wiecie ile one dla mnie znaczą! ;) Chciałam to napisać przy dwusetnym poście jednak, że wypadł on na post z serii inspiracji, to postanowiłam to przenieść na 201 post.
Zaczęłam tak od drugiej strony tytułu postu, a o co chodzi w tej pierwszej? A więc chodzi oto, że dostałam dzisiaj kilka naprawdę dobrych bądź nawet świetnych wiadomości, które od razu wywołały uśmiech na mojej twarzy. Pierwsza z nich była taka, że dostałam 5 ze sprawdzianu z polskiego. Jak wiecie, nie lubię tego przedmiotu, co trochę przekłada się z niego na niezbyt zadowalające mnie oceny. Jednak wiem, że muszę się przemęczyć z tym przedmiotem, bo co byśmy bez niego zrobili? No ale mniejsza. Wiedziałam, że sprawdzian poszedł mi całkiem dobrze, jednak na 5 to nie liczyłam, a jednak.. taka miła niespodziana ;) Później w domu także było kilka miłych słów, miłych propozycji i planów, teraz ciekawe jest tylko ile z nich wypali, no ale jestem dobrej myśli. Wieczorem miałam spotkanie w kościele. Było oto z racji tego, że czytam w kościele w Wielką Sobotę, a było to spotkanie osób czytających w okresie Triduum Paschalnego. Mimo tego, że spędziłam dość sporo czasu w kościele, bo z jakieś 1,5 godziny, ale nie brakowało tam wielu zabawnych słów, gestów i zachowań. Bardzo dużo się naśmiałam, ale w końcu - śmiech to zdrowie. W głowie utknął mi jeden tekst, którego tutaj cytować nie będę, jednak po wypowiedzeniu tych słów wszyscy zaczęli się śmiać, a w szczególności pierwsza ławka :D. Później dowiedziałam się, a raczej załatwiłam sobie pewną małą robotę podczas pielgrzymki w majówkę, ale o tym już niedługo. Tak, to też bardzo poprawiło mi humor, a po powrocie do domu wymieniłam kilka wiadomości z Dianą, której efekty współpracy zobaczycie już jutro, jesteście ciekawi efektów tej współpracy? Jeżeli tak, to zapraszam jutro na bloga. Poza tym, przy sprawdzaniu poczty zobaczyłam bardzo miłego e-meila, od pewnej osoby, która trafiła na bloga przez przypadek i jest chętna na korespondowanie ze mną. Jest to bardzo miła wiadomość, bo.. Kto by się nie ucieszył na takiego e-meila? ;) 

POZDRAWIAM! ♥

8 komentarzy:

  1. Chciałabym być aż taka wytrwała jak Ty w blogowaniu i dotrwać aż do 200 postów :D
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu postów <3

    Obserwuję i byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała do mnie♥
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co dziekowac ♡


    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i powodzenia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dalszych sukcesów życzę :D
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu <3
    Pozdrawiam :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia