Instagram mix!

wtorek, 29 kwietnia 2014

HEJ KOCHANI ♥
Z racji tego, że kończy się już kwiecień to na blogu przyszedł czas, żeby pojawił się post ze zdjęciami z tego miesiąca, które znalazły się na moim instagramie. Zazwyczaj takie posty dodawałam w ostatni dzień miesiąca, jednak z racji tego, że jutro jest środa, to pojawi się kolejny post z serii "Cytatowe inspiracje", dlatego dzisiejszy post zawiera mix zdjęć. Nie wstawiam tutaj wszystkich zdjęć, tylko mały mix. Więcej zdjęć znajdziecie tutaj -> oo_mini_kaa 
 #Pamiątka po czuwaniu #Świąteczne selfie #Konkursy #Film o papieżu ♥
#Zakreślacze #Kubek i niemiecki #Koperta #Listy ♥

#Czekoladka od wychowawczyni #"Fejm" #Cieplutko #Przed zdjęciami♥
#Komu w drogę... #Lajki od Asi #Urodzinowe paznokcie ♥

Co u mnie? Wszystko pięknie, mało czasu na odpoczynek, ale przy wspaniałych ludziach natychmiast wraca energia do życia i do swoich zamierzonych celów. Dawno się nie odzywałam, wiem.. Miałam nagłą, małą zmianę planów na weekend, która przewróciła go o 180 stopni, a mianowicie w piątek miałam Caritas, a ognisko u Oli, o którym pisałam wam w ostatnim poście przesunęło się na sobotę wieczór. Przed ogniskiem pomagałam Oli, więc nie miałam czasu żeby dla was coś napisać, a skończyło się ono o dość późnej godzinie, więc gdy wróciłam przed 3 do domu, to miałam ochotę na to, żeby się położyć spać. W niedzielę, mimo tego, że nie wstałam późno, bo po 9 to nie nie miałam czasu na spędzenie czasu przed komputerem. Niedziela jak to niedziela, bardzo miły, trochę rodzinny dzień. ;) Wczoraj natomiast spędziłam trochę czasu nad lekcjami i nad nauką na 2 sprawdziany z woku, które musiałam dzisiaj zaliczyć. Na szczęście oba na 5, gdzie z jednym było małe zamieszanie, bo musiałam go zaliczać ustnie... ale udało mi się trafić na nawet łatwe pytania i nie pomieszałam za dużo. ;)
Poza tym, jeszcze tylko jutro i długo wyczekiwana majówka! Na pewno dla każdego jest ona długo wyczekiwana ze względu na kolejne dni wolnego od szkoły bądź pracy. Dla niektórych będę to być może leniwe dni, dni pełnego odpoczynku w domu lub w innym miejscu. Dla mnie jednak tego roczna majówka będzie inna niż wszystkie poprzednie, ponieważ idę na pielgrzymkę na Górę Chełmską w Koszalinie, która będzie trwać: 1-3 maj. Do przejścia mamy ok. 60 km, czyli jak na 3 dni to nie jest aż tak dużo, mam nadzieję, że dam radę i że wrócę cała i zdrowa do domu. ;) 


A wy jakie macie plany na majówkę?

MIŁEGO DNIA! ♥


10 komentarzy:

  1. Super blog
    Obserwuję .. mam nowy post dodałabyś komentarz?
    dla ciebie to tylko chwila.

    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix <3
    Moje plany możesz poznać już na blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakos rzadko korzystam z instagramu...
    oo widze ze plany ciekawe ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix ;D
    Ja w majówkę raczej zostaję w domu ;)
    Zapraszam : http://sg-laurenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakiś konkretniejszych planów na majówkę to nie mam :) Super fotki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia