Cytatowe inspiracje #7 / Wyniki rozdania!

środa, 23 kwietnia 2014

Witajcie! 
Dziś jak w każdą środę przychodzę dla was inspiracjami. Dla mnie największą inspiracją są: obrazek 1. i 3. A dla was, które obrazki są najlepsze? ♥

Poza tym, jak wskazuje druga część postu pokażę tu także wyniki urodzinowego rozdania, które jak dobrze wiecie, organizowałam. Zwyciężczynię wybrał generator liczb, więc wybór był losowy. Zgłosiło się mało osób, więc szanse na wygraną były większe. Gratuluję zwyciężczyni, a jest nią: Wiktoria Matkowska.














Serdecznie gratuluję! I proszę o wiadomość najpóźniej do soboty na e-mail: kropka99@onet.eu.

MIŁEGO DNIA! 
A osobom z trzeciej klasy gimnazjum życzę powodzenia na egzaminach. ;)

16 komentarzy:

  1. super cytaty, pierwsze zdjęcie z Nietykalnych-kocham ten film :)

    zapraszam do zaobserwowania ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go kocham ;) Bardzo się cieszyłam, że w święta na tvp1 leciał ;)

      Usuń
  2. gratuluję ;) świetne cytaty ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na konkurs ! wystarczą dwa zdjęcia na dworze !
    Super nagrody ! obs-obs
    http://claire-claaire.blogspot.com/2014/04/18konkurs-najlepsze-zdjecie-w-plenerze.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy cytat jak najbardziej dobry ;)

    Zapraszam ;) http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham temysli, zawsze motywują!
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cytaty . Niekóre są naprawde boskie
    Geautuluje wygranej
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio oglądałam ten film z pierwszego obrazka ;) Fajny był ;)

    Gratulacje dla zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te cyaty... <3 Motywujące :)
    Zapraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te cytaty <3
    Gratuluję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham temysli.pl tam jest duzo takich fajnych tekstow:)))

    moglabys mi pomoc i kliknac w link do oasap po prawej stronie mojego bloga? to dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję
    www.ruthless-silence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne inspirację!
    2 i 3 bardzo pozytywne! <333

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni! Obrazki bardzo motywujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne cytaty!
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia