Cytatowe inspiracje #6

środa, 16 kwietnia 2014

Cześć wszystkim! 
W końcu mamy upragnioną środę i w końcu wolne. W moim przypadku bardzo długie wolne jak na przerwę świąteczną, ponieważ wracam do szkoły dopiero w poniedziałek 28. kwietnia. Dlaczego? Dlatego, że jak pewnie gimnazjaliści wiedzą zaraz po świętach 3 klasy gimnazjum piszą testy, a u nas w szkole jest tak, że licealiści też wtedy mają wolne, ale za to chodzimy do szkoły wtedy, gdy 3 LO piszą matury, dlatego mam jeszcze przedłużony długi weekend. A te dodatkowe kilka dni wolnego naprawdę mi się przyda! :) A wy cieszycie się z tej przerwy świątecznej i kilku bądź kilkunastodniowego wolnego od szkoły? ;)
Dziś środa, więc mam dla was kilka obrazków z inspiracjami. Dziś będą to inspiracje o marzeniach, więc... 
Życzę wam miłego czytania! ;)

Podobają wam się obrazki? ;)

13 komentarzy:

  1. Super są te twoje inspiracje.Dają wielką motywację
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten trzeci cytat według mnie najlepszy. Ogólnie świetny post :)

    kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre cytaty, fajna seria notek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm, fajne jak zwykle mądre ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę z tego wolnego. :P
    Ładne cytaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Kiedy się budzisz masz dwie możliwości: spać dalej i znów marzyć albo wstać i te marzenia spełniać" - to jest moje życiowe motto. Wielu z nas nie zdaje sobie z sprawy z tego ile w ciągu tych 24 godzin jesteśmy wstanie zrobić. Wszystko jest w naszych rękach i to my decydujemy jak nasze życie się potoczy.

    Pozdrawiam, Sara Smith ♥
    www.sarassmith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne cytaty na obrazkach . ^,^ Zapraszam do mnie , może zaobserwujesz , napisz u mnie a się odwdzięczę . :3 http://mycurledtheworld.blogspot.com/ Jest rozdanie , baner po prawej stronie . ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne cytaty. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super cytaty :3
    zapraszam na nowy post i zachęcam do obserwacji :3
    będe bardzo wdzięczna i napewno się odwdzięcze
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia