Cytatowe inspiracje #5

środa, 9 kwietnia 2014

Cześć Skarby! 
Dzisiaj skończyły mi się rekolekcje co oznacza, że od jutra nie będę już miała lekcji trwających po 30 minut, a szkoda, bo większość lekcji mogłabym mieć skróconych nadal, a reszty w ogóle nie mieć, ale.. Już nie długo święta, więc nie ma co narzekać. Wystarczy przeżyć tylko tydzień i będziemy cieszyć upragnionym, świątecznym wolnym!  ;) Ale nie o tym ma być dzisiejszy post. Dzisiaj jak w każdą środę pojawia się post z serii "Cytatowe inspiracje". Dzisiaj te inspiracje nie będą podpięte pod żadną kategorię, będą to różnego rodzaju słowa i myśli, które jakoś bardziej przykuły moją uwagę w ostatnim czasie, dlatego będzie ich trochę więcej niż zazwyczaj. ;)

Piszcie w komentarzach, które obrazki przypadły wam najbardziej do gustu. ;)

Do napisania kochani! ♥

9 komentarzy:

  1. Ostatni obrazek to ja.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są bardzo fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niektore są troche pesymistyczne :(
    ale czasami warto sobie poczytać, niektore dają kopa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te serię postów u ciebie. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje :)
    Nie które pasują do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Nie rezygnuj z marzeń..."- przypadł mi do gustu najbardziej ;) 2 obrazek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba sie cytata "Ufaj , ale nie pozwól .... " Jest mega . Przepisze go soie na kartke i powiesze w pokoju
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje,uwielbiam je czytać bo dają wiele do myślenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia