Cytatowe inspiracje #4 - Jan Paweł II

środa, 2 kwietnia 2014

Cześć Wam!
Już dość późna godzina, jednak bywały u mnie posty później, niestety. Jednak dziś z totalnego braku czasu nawet jakbym chciała to nie udałoby mi się dodać nic wcześniej. A dziś jak w każdą środę (poza ostatnią, która była małym wyjątkiem *KLIK*) pojawia się kolejny post z serii "Cytatowe inspiracje", jest to już czwarty post z tej serii. Ostatnio były cytaty o przyjaźni, a dziś będą to.... cytaty papieża Jana Pawła II. Postanowiłam, że pojawią się dzisiaj tutaj cytaty tej własnie osoby z okazji 9. rocznicy śmierci papieża Polaka. Jest to dla mnie bardzo ważna osoba, tak jak pisałam odpowiadając na pytania, które zadawaliście mi w ubiegłym miesiącu, Jan Paweł II jest dla mnie inspiracją i osobą, którą cenię za jego słowa, gesty, czyny, za wszystko. No, ale nie będę się tutaj rozpisywać na ten temat, bo mogłabym trochę na ten temat pisać, jednak nie czas i nie pora by o tym pisać. Więc zostawiam wam cytaty błogosławionego, a nie długo już świętego Jana Pawła II (Karola Wojtyły).


Trzymajcie się. Dobranoc! ♥


13 komentarzy:

  1. Jakie piękne, wzruszające cytaty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Nie bój się ,nie lękaj ! Wypłyń na głębie ! Przyszłość zaczyna się dzisiaj , nie jutro ''
    Cudowne wszystkie cytaty ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne inspiracje.
    Jan Paweł II to bardzo mądra osoba. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jan Paweł II był bardzo mądra osoba,stanowi dla wielu ludzi autorytet jak i dla mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czytać takie myśli...Jan Paweł II był wielkim człowiekiem.
    Zapraszam do siebie, zmnieniłam tematykę
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czytać takie myśli.. Wielki Człowiek! :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te cytaty są najlepsze, Jan Paweł to wielki człowiek, na zawsze w naszych sercach [*]

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię cytaty Jana Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te cytaty :) Czasami lubię się zastanowić nad ich sensem.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Nauczył nas wielu rzeczy,ale najbardziej jak przebaczać ludziom.Szkoda,że go z nami już nie ma..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. doceniam takie posty! super!


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu , zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali"
    Jak dla mnie najpiękniejszy cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak bardzo nam go brakuje😢

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia