Zmiany na blogu, ale i nie tylko ;)

sobota, 1 marca 2014

Cześć wszystkim!
Jak mówi pierwsza część tytułu tego posta, jak i osoby, które odwiedzają mojego bloga nie po raz pierwszy zauważą na pewno zmiany w wyglądzie bloga. Postanowiłam go zmienić sama tym razem. Siedziałam nad nim dość długo jednak i tak nie jestem do niego w 100% przekonana, więc bardzo możliwe, że będę coś zmieniać jeszcze w wyglądzie.  Wygląd jest teraz bardziej wiosenny, bo dałam trochę zielonego koloru w tym wyglądzie. Jednak coś jeszcze mi tu nie pasuje, no ale być może tylko mi. A wam, jak się podoba nowy wygląd bloga? Dla porównania pokazuję wam screeny nowego jak i starego wyglądu.


Oprócz zmian w wyglądzie będą także zmiany w pisaniu postów, tzn. w stylu pisania. Tekst postu nie będzie już wyśrodkowany lecz wyjustowany. Wystarczy, że tytuł posta jest wyśrodkowany jak i data postu, ale co do wyśrodkowanej daty mam jeszcze małe wątpliwości, no ale mniejsza. Poza zmianami na blogu, dla mnie marzec jest, a raczej zaczyna być miesiącem zmian w życiu.  Zaczynam wracać do realizacji swojego postanowienia noworocznego, a mianowicie ćwiczeń. W styczniu gdy zaczęłam ćwiczyć dopadła mnie choroba i później tak jakoś chęci odeszły.  W lutym też mi to nie wychodziło,  jednak teraz mam w sobie więcej siły i  więcej samozaparcia. Zmieniam także swój sposób odżywiania,  na zdrowszy, więcej owoców, warzyw, więcej gotowanych a nie smażonych rzeczy oraz całkowicie rzucam słodycze,  bo po tłustym czwartku mam ich dość.
Życzcie mi powodzenia w moich planach, bo sama jestem ciekawa jak mi to będzie szło. :)

Trzymajcie się. Udanej końcówki weekendu :*

11 komentarzy:

  1. Kochana śliczny wygląd :)
    Trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny teraz masz wygląd ;*

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też odstawiłam słodycze, zaraz po tłustym czwartku :)
    Trzymam kciuki za Ciebie!
    http://sometimesihatex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zmiany ;D..

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny wygląd <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny wygląd, taki wiosenny :3
    powodzenia w postanowieniach!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również wchodzę w zdrowe odzywianie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie tu,trzymam za Ciebie kciuki w postanowieniach
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny wygląd, takie wiosenyy! :)
    zdrowe odżywianie☻♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wygląd, taki świeży, sama ostatnio zmieniałam swój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zmiany czasem są potrzebne :) świetnie tu :>
    http://carolina-my-crazy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia