weekEND

niedziela, 30 marca 2014

Cześć wam!
Weekend, weekend i już po weekendzie. Minął mi on strasznie szybko, nie zdążyłam się obejrzeć a już było dzisiaj po 21. Wczoraj prawie cały dzień spędziłam poza domem. Najpierw spotkanie do bierzmowania, które teraz będziemy mieć w każdą sobotę (bardzo fajnie, nie ma co..), później poszłam z Olą na halę oglądać zawody wzwyż, które skończyły się pięknym wynikiem i nową życiówką Bartka, a później wybrałam się na herbatkę i po kosmetyki do Natalii. Po powrocie już mi się nic nie chciało dlatego cały wczorajszy wieczór spędziłam przed telewizorem, ponieważ wieczorem nie miałam już wtedy dostępu do komputera.. Cały dzień miałam jak najbardziej udany, pełen luz i odpoczynek od codziennej rutyny, czyli coś, co było mi bardzo potrzebne! Dzisiejszy dzień, a w szczególności wieczór spędziłam w bardzo dobrym towarzystwie, za co bardzo dziękuję! Ten weekend minął mi strasznie szybko, ba.. zdecydowanie za szybko. Miałam ogarnąć więcej rzeczy na blogu przez te 2 dni, a tak naprawdę to nie zrobiłam nic, zaniedbałam go tylko, ale jeżeli jest taka piękna pogoda na dworze to aż żal jej nie wykorzystywać na siedzenie przed komputerem. Mam nadzieję, że w tym tygodniu też będzie tak cieplutko, bo zapowiada się cudowny weekend! W tygodniu mam nadzieję, że pogoda także będzie sprzyjająca na rowerki, tak jak w środę z Natalą, gdy przejechałyśmy ponad 30 km - coś pięknego. Ostatnio na rowerach byłam w wakacje, więc dość dawno, a uwielbiam jeździć. Teraz czekam już na wakacje i na codzienne bądź prawie codzienne wypady rowerowe.
Trzymajcie teraz kilka zdjęć ze środowych rowerów, a ja lecę spakować się na jutro do szkoły i powtórzyć coś z biologii na kartkówkę, która rozpoczyna masę kartkówek przez cały tydzień :/

 TRZYMAJCIE SIĘ! ♥


9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie te dwa dni to za mało i za szybko mijają. ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, powodzenia z biologią ♥'
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardzo miło wypad weekend ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i rower ! XD

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia <3 weekend mija bardzo szybko ;c

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z biologią napewno dasz rade! :*

    ♥ Miło by było gdybyś skomentowała nowy post ♥
    Jakie blogi lubisz czytać?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/03/jakie-blogi-lubie-czytac.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia