TAG: 5 rzeczy, które mam zawsze przy sobie!

niedziela, 16 marca 2014

Hej!
Wczoraj wieczorem dość sporo czasu spędziłam ze swoim zeszytem blogowym, jak i pojedynczymi kartkami, na których zapisywałam różnego rodzaju pomysły na posty, a nawet i na różnego rodzaju serie postów tematycznych. Zrobiłam już sobie listę pomysłów na posty do końca roku, ale ta lista będzie się powiększać na bieżąco. Na liście jest wiele nowych pomysłów na posty, czyli więcej różnego rodzaju inspiracji, recenzji czy tagów, których będzie więcej niż do tej pory. Dziś przychodzę do was właśnie z jednym z pierwszych tagów z mojej małej listy, a jest to TAG: 5 rzeczy, które mam zawsze przy sobie. 
A więc życzę wam miłego czytania. ;)

1. Pomadka ochronna.
Jest to moje have must na każdą porę roku. Zawsze przy sobie mam pomadkę, a nawet i dwie. Jedna z nich to fioletowa pomadka z firmy Maybelline, z serii "Baby Lips", którą uwielbiam, a druga z nich to pomadka ochronna firmy Bebe.

2.Telefon.
Mam go zawsze pod ręką. Albo w kieszeni, albo musi leżeć, gdzieś koło mnie. Nigdzie się bez niego nie ruszam. I nie tylko dlatego, że piszę smsy czy dzwonię, bo telefon jest także moim kalendarzem, a także notatnikiem, gdzie zawsze mogę zapisać sobie coś co mam do zrobienia, czy nawet jakąś inspirację, czy pomysł na post.

3. Klucze.
Bez kluczy to ja się z domu nie ruszam, chyba nikt nie ma wątpliwości dlaczego. Po prostu nie chciałabym stać pod drzwiami, gdyby rodzice gdzieś pojechali, a ja nie miałabym kluczy. :)

4. Pieniądze.
Nie chodzi tu o dużą ich ilość, jednak staram się mieć zawsze przy sobie jakieś drobne. Oczywiście czasami rano wychodząc do szkoły zapominam zabrać drobniaki ze sobą, jednak zdecydowanie lepiej czuję się, gdy mam je przy sobie.

5. Chusteczki higieniczne.
Zawsze mam je przy sobie, bo często są bardzo przydatne w różnych sytuacjach :)

I tak oto prezentuje się lista 5. rzeczy bez których nie wychodzę z domu, bądź staram się mieć zawsze przy sobie. A Wy bez czego nie wychodzicie z domu? Może robiliście już ten tag u siebie na blogu? Jeżeli tak to zostawcie linki w komentarzach, a na pewno zajrzę. A ja tymczasem idę wziąć się za lekcje na jutro i za naukę czasowników na jutrzejszy sprawdzian z niemieckiego. 
MIŁEGO DNIA! :*
+Pozdrawiam Olę i Kasię ;)

16 komentarzy:

  1. Ja również nie ruszam się z domu bez tych rzeczy ;* Jeszcze bez słuchawek <3

    Obserwuję i liczę na rev ;3
    http://dajzsiebiewszystkox3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pisze się must have :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chusteczki to podstawa :D

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam chyba tego tagu jeszcze ;p U mnie to na pewno telefon, portfel, chusteczki, gumy do żucia i zapalniczka* ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tutaj bardzo dużo pracy!
    Świetny desing i jesteś bardzo ładna <3
    Zapraszam do mnie, zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania nowego posta :)
    http://tarita-taritaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przy sobie zawsze mam telefon i pomadkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy podobnie z pomadkami ja mam z baby lips ale pink punch i z bebe ale tą różowa :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałabym identyczną listę rzeczy :P


    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusteczki i pieniądze= też :D
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat kupiłam sobie dziś taką samą pomadkę baby lips ! ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pomadkę z bebe, różową :) pachnie według mnie budyniem waniliowym, mm <3
    http://sometimesihatex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, ciekawe. Ja bym chyba pomadkę ochronną zamieniła na zapalniczkę (;

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także z domu się nie ruszam bez pomadki ochronnej i jeszcze szczotki ;D
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. telefon i pieniadze - dokladnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie telefon i pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia